Nagyszabású nyereményjáték a Hervis hazai üzleteiben. A kampányt a Hervis Sports Magyarország megbízásából a Republic Group készítette elő
Kampánycél:
A nyár mindig remek alkalom a sport népszerűsítésére, az ügynökség csapata pedig ezúttal olyan kreatívokat alkotott, amelyek a mindennapi sportolás szeretetét hirdetik. A feltűnő látványvilággal a cél új vásárlók becsalogatása a Hervis üzletekbe, valamint valódi forgalom generálása.
Üzenet:
A Hervis mindig neked szurkol, hiszen nem kell élsportolónak lenni ahhoz, hogy mozogj.
Kreatív koncepció:
A kampány megalkotásánál a kreatív csapat abból az alapfelvetésből indult ki, hogy a megfelelő felszerelés és öltözet legalább olyan fontos a sikerhez, mint az elszántság, a kitartás, és az edzés. Egy igazi fitnesz rajongó egész évben sportol, a Hervis üzletekben pedig folyamatosan megtalálja azt a felszerelést, ami segít a képzeletbeli dobogóra kerülni. Minőségi sporteszközök, ruházat és kiegészítők széles választéka várja a vásárlókat, akik idén nyáron arra is esélyesek, hogy 500.000 Ft készpénzt, különböző összegű ajándékkártyát vagy egy Garmin okosórát nyerjenek.
“Kampányunkkal legfőképpen azokat a vásárlókat szeretnénk megszólítani, akik inspirációként tekintenek az élsportolókra, követik a nemzetközi sporteseményeket, de sportszeretetük túlmutat ezen. A testmozgás a mindennapjaik része, és a minőségre is adnak. Legalább annyira fontos számukra a stílusos és helyes öltözék, mint maga a sport” - mondta Pankotai-Háber Nikolett, a Hervis Sports Magyarország Head of Marketingje.
“Koncepciónk lényege, hogy bárki bele tudja magát képzelni, a kreatívokon látható szettekbe. Abból az alapgondolatból indultunk ki, hogy a Hervisben minden megtalálható, ami a sikerhez kell. A vizuáljaink is azt üzenik; a csúcsminőség megvan, a csúcsteljesítményhez már csak te kellesz” - tette hozzá Boér Anna, a Republic Group Client Service Directora.
További információ a játékról és a nyereményekről a nyeremenyjatek.hervis.com oldalon olvasható.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk