Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. február 16.

Nagyot nőtt a marketingesek digitális tudása

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nek a marketingigazgatója, Witsch Gerda az mmonline.hu-nak adott interjújában a márka újdonságairól, a várható kampányokról és a 2022-es marketing trendekről beszélt, valamint arról, őt mit helyeznek az idei marketingkommunikációjuk fókuszába. Szó esett még arról is, hogyan küzdenek meg az elmúlt évek járványhelyzete okozta kihívásokkal, mennyire változtatta meg a pandémia a márketing során használt csatornák szerepét, hogyan hatott a marketing büdzsére, és mit tanultak a marketingszekember a járvány elmúlt két éve alatt.

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz.

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk