Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. március 19.

Muncholni is lehet már az Auchanban

Háromféle meglepetéscsomagja lesz a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, az Auchannak „Maradtmég” fantázianéven, visszautalva évvégi kampányukra, amellyel szintén a maradékmentésre ösztönöztek. A zöldség-gyümölcs munch 1 500 forint értékű terméket tartalmaz, amit 500 forintért fognak adni, a Pékség munch-ba 3 000 forintot érő pékáru kerül, amit 1 000 forintért lehet elvinni, a Mix munch csomagért – amiben főként reggelire vagy vacsorára elfogyasztható, hűtést igénylő termékek lesznek 6 000 forint értékben – mindössze 2 000 forintot kell adni. A lejárat közeli friss és kedvelt élelmiszerek tehát akár 66%-os árengedménnyel is elvihetők lesznek az Auchanból. A csomagok értéke és a kedvezményes ár minden áruházban egységes lesz, de a csomagokban szereplő termékek a készlettől függően áruházanként változhatnak.

A hűtést igénylő termékek a lejárat előtti napon, a pékáru a sütéstől számított 24 órán belül, a zöldség-gyümölcs pedig részletes minőségi előírásoknak megfelelve kerülhet a csomagokba. Emellett a leglényegesebb irányelv, hogy csak jó minőségű, az élelmiszerbiztonsági szempontokból megfelelő termékeket ajánlanak fel muncholásra.

A “Maradtmég” csomagokat a vásárlók délután 17 óráig rendelhetik meg a Munch weboldalán vagy az applikációban. Az átvételi idősáv áruházanként eltérő lehet, de általában 18:30-20:30 között vehetők át a termékek az áruházak Vevőszolgálatán található Munch átvételi pontokon. A Munch weboldalán és alkalmazásán belül mindig naprakész információ lesz kint az átvételi idősávról.

Az áruházakban jól szervezett csapatmunka folyik majd, hogy az átvételi időszak kezdetére minden megrendelt csomag készen álljon. A munkatársak egy belső applikáció segítségével állítják össze a csomagokat, amelyek a lédig termékek esetében is tartalmaznak információkat az allergén összetevőkről.

Világviszonylatban elmondható, hogy a megtermelt élelmiszer harmada nem kerül elfogyasztásra és egyszerre jelent komoly gazdasági, társadalmi és környezeti problémát. Éppen ezért az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fenntarthatósági stratégiánk egyik kiemelt eleme és közel egy évtizede teszünk jelentős lépéseket ezirányban. A feleslegessé vált élelmiszert rászorulókhoz juttatjuk el, tavaly pedig bevezettünk egy mesterséges intelligencián alapuló applikációt, amely hatékonyabbá teszi a kiárusítási folyamatainkat. Nagyon örülünk annak, hogy ezentúl a Munch-nak köszönhetően további lehetőséget tudunk nyújtani vásárlóink számára az élelmiszermentésre és akár 66%-kal kedvezőbb áron tudnak minőségi termékekhez jutni – mondta el várakozásaikról Varga-Futó Ildikó, az Auchan CSR igazgatója.

„Az Auchan kollégái hatalmas lelkesedéssel és támogatással vetették bele magukat a közös együttműködésbe. Az áruház két boltjában menthető "Maradtmég" csomagok nemcsak a muncholók számára jelentenek egy újdonságot, hanem számunkra is. Az Auchan-nal való sikeres együttműködés újabb példája annak, hogy miként tudja egy nemzetközi kiskereskedelmi lánc kreatívan beépíteni az ételmentést a működésébe, és reméljük, hogy a partnerségnek sikerül majd az országhatáron belül és kívül is túlívelnie” – mondta Perepelica Kirill, a Munch társalapítója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk