A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a MOL új kampánya a hazai rendezésű vizes világbajnokság előtt, június 7-én indult, és egészen az esemény végéig, július 3-ig tart. A kampány elemeivel digitális felületek, social media megjelenések, rádió- illetve influenszer együttműködések formájában lehet találkozni.
Kampánycél:
A MOL régóta kiemelt támogatja számos magyar sportolónak és csapatnak. Nem kivétel ez alól a Magyar Vízilabda Szövetség sem. Válogatottjaink idén júniusban, ráadásul hazai pályán szállnak medencébe a világbajnoki címért. Az ő sikeres szereplésüket szeretnénk támogatni a kampánnyal, amiben komoly szerepet kapnak a szurkolók is.
A kampány fő üzenete: Együtt győzelemre vezetünk!
Kreatívkoncepció:
A szurkolók bíztatása sok erőt képes adni sportolóinknak. De csak a lelátóról. Ezen szerettünk volna változtatni aktivációs kampányunkkal, hogy kiválóságaink már a „szürke” hétköznapok során, az edzésre tartva, vagy éppen a felkészülési szakaszban megkaphassák azt a szeretetet és energiát, amit eddig csak a meccsek alatt élhettek át. Így segítve őket a még jobb teljesítmény és eredmények elérésében.
Ehhez egy igencsak különleges és innovatív megoldást választottunk, az autós navigációt, pontosabban annak hangutasításait. A hangvezerszurkolo.hu oldalon lehetőséget adtunk a szurkolóknak, hogy felmondhassák az alkalmazás tipikus mondatait, ám mindezt egyedi drukker stílusban, sok helyen vízilabdás kifejezésekkel tarkítva. "A navigációval éppen azt a tökéletes elegyet sikerült megtalálni, ami egyrészt szól a MOL-ról, vagyis az autózásról, miközben képes összekötni a sportolókat és a szurkolókat" – meséli Horváth Gergő, az Artificial Group kreatívigazgatója.
Az ebből összeállított navigációs hangsort aztán megkapták a játékosok és edzők, hogy valóban érezhessék a szurkolók szeretetét és támogatását a mindennapok során.
Baranyay Tamás kommunikációs vezető kiemelte: "Olyan aktivációs ötletet kerestünk, amely valóban összeköti a fogyasztókat a sportolókkal. Mindenképp el akartunk jutni a pólós lányokhoz és fiúhoz, hogy akár nap, mint nap érezzék, milyen hatalmas szurkolótábor áll mögöttük."
Érdekesség, behind the scenes:
Az aktivációt beharangozó videóban a szurkolókat a Grund Színház improvizációs színészei alakították. Azonban a sportolókkal egyénileg leforgatott kisfilmekben már a honlapon felmondott, valós szurkolói hangokból összeállított utasítások hallhatóak.
Alkotók listája:
Ügyfél: MOL Nyrt.
- Marketingigazgató: Molnár-Bencze Rita
- Kommunikációs vezető: Baranyay Tamás
- Brand manager: Konja Boldizsár
Ügynökség: Artificial Group Kft.
- Creative director: Horváth Gergő
- Art director: Tamcsu Dávid, Fazekas Péter, Gróf
- Senior copywriter: Fehér Zsigmond
- Junior copywriter: Nagy Dániel
- Head of social: Gulyás Lídia
- Content creative: Pál Zorka
- Strategy account director: Botos István
- Account executive: Németh Petra
- Digital account director: Pusztai Zsófia
- Developer: Fetter Gergő
Produkciós cég: Artificial Craft
- Rendező/Operatőr: Králik Dani
- Head of production: Englert Zsófi
- Production manager: Pozsgai Vivien
- Junior production manager: Ádám Dalma
- Senior motion designer: Tiba Péter
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk