Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 23.

MOL: Együtt győzelemre vezetünk!

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a MOL új kampánya a hazai rendezésű vizes világbajnokság előtt, június 7-én indult, és egészen az esemény végéig, július 3-ig tart. A kampány elemeivel digitális felületek, social media megjelenések, rádió- illetve influenszer együttműködések formájában lehet találkozni.

Kampánycél

A MOL régóta kiemelt támogatja számos magyar sportolónak és csapatnak. Nem kivétel ez alól a Magyar Vízilabda Szövetség sem. Válogatottjaink idén júniusban, ráadásul hazai pályán szállnak medencébe a világbajnoki címért. Az ő sikeres szereplésüket szeretnénk támogatni a kampánnyal, amiben komoly szerepet kapnak a szurkolók is.

A kampány fő üzenete: Együtt győzelemre vezetünk!

Kreatívkoncepció: 

A szurkolók bíztatása sok erőt képes adni sportolóinknak. De csak a lelátóról. Ezen szerettünk volna változtatni aktivációs kampányunkkal, hogy kiválóságaink már a „szürke” hétköznapok során, az edzésre tartva, vagy éppen a felkészülési szakaszban megkaphassák azt a szeretetet és energiát, amit eddig csak a meccsek alatt élhettek át. Így segítve őket a még jobb teljesítmény és eredmények elérésében.

Ehhez egy igencsak különleges és innovatív megoldást választottunk, az autós navigációt, pontosabban annak hangutasításait. A hangvezerszurkolo.hu oldalon lehetőséget adtunk a szurkolóknak, hogy felmondhassák az alkalmazás tipikus mondatait, ám mindezt egyedi drukker stílusban, sok helyen vízilabdás kifejezésekkel tarkítva. "A navigációval éppen azt a tökéletes elegyet sikerült megtalálni, ami egyrészt szól a MOL-ról, vagyis az autózásról, miközben képes összekötni a sportolókat és a szurkolókat" – meséli Horváth Gergő, az Artificial Group kreatívigazgatója. 

Az ebből összeállított navigációs hangsort aztán megkapták a játékosok és edzők, hogy valóban érezhessék a szurkolók szeretetét és támogatását a mindennapok során.

Baranyay Tamás kommunikációs vezető kiemelte: "Olyan aktivációs ötletet kerestünk, amely valóban összeköti a fogyasztókat a sportolókkal. Mindenképp el akartunk jutni a pólós lányokhoz és fiúhoz, hogy akár nap, mint nap érezzék, milyen hatalmas szurkolótábor áll mögöttük."

Érdekesség, behind the scenes: 

Az aktivációt beharangozó videóban a szurkolókat a Grund Színház improvizációs színészei alakították. Azonban a sportolókkal egyénileg leforgatott kisfilmekben már a honlapon felmondott, valós szurkolói hangokból összeállított utasítások hallhatóak.

Alkotók listája:

Ügyfél: MOL Nyrt.

  • Marketingigazgató: Molnár-Bencze Rita
  • Kommunikációs vezető: Baranyay Tamás
  • Brand manager: Konja Boldizsár

Ügynökség: Artificial Group Kft.

  • Creative director: Horváth Gergő
  • Art director: Tamcsu Dávid, Fazekas Péter, Gróf
  • Senior copywriter: Fehér Zsigmond
  • Junior copywriter: Nagy Dániel
  • Head of social: Gulyás Lídia
  • Content creative: Pál Zorka
  • Strategy account director: Botos István
  • Account executive: Németh Petra
  • Digital account director: Pusztai Zsófia
  • Developer: Fetter Gergő

Produkciós cég: Artificial Craft

  • Rendező/Operatőr: Králik Dani
  • Head of production: Englert Zsófi
  • Production manager: Pozsgai Vivien
  • Junior production manager: Ádám Dalma
  • Senior motion designer: Tiba Péter

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk