A Márka idén az első hazai üdítő brandként jelenik meg a három legnagyobb nyári fesztiválon. Ebből az alkalomból a márka ismertségének növelését és a fiatal célcsoport megszólítását tűzte ki célként a jeges tea kategóriában.
Kreatívkoncepció:
A Márka jegesteákkal új időszámítás kezdődik a nyári fesztiválokon: ez lesz minden idők jegeslegjobb szezonja! A Telekom Volt, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválozóit a Márka jegesteái várják három különféle ízben.
A kampány fő elemei az egyes fesztiválok stílusában készült animációk, amelyek egységes keretrendszerbe foglalják az üzenetet.
A FesztiVállaldbe! kampánnyal a fesztiválok és a Márka célközönségét elsősorban online felületeken szólítjuk meg a Youtube, Facebook, Insta és TikTok csatornákon.
A nyár legnagyobb fesztiválja, a Sziget előtt az online csatornák mellett TV- és rádió kampány teszi átélhetővé a Fesztivállald be életérzést. Közterületen pedig óriásplakátokon, peronreklámokon, villamosdekoráción, illetve digitális citylight-on jelenik meg a kampány.
A kampány június 13-án kezdődik, a Telekom Volt és a Balaton Sound Fesztiválhoz igazodva.
Alkotók listája
Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
- Marketingigazgató: Horváth Adrienn
- Senior kereskedelmi és marketing asszisztens: Pécskövi Klaudia
- Junior kereskedelmi és marketing asszisztens: Czene Timea
Kreatívügynökség: SKY Marketing Communications
- Kreatívigazgató: Harmat Gábor
- Stratégiai igazgató: Novák Péter
- Art Director: Szvoboda Viki, Csaba Kriszta, Benedek Zalán
- Account director: Kovács Andrea
- Projekt koordinátor: Pribék Orsolya
- Digitális Account Director: Szathmáry Zsolt
- Online marketing specialista Báthori Anita
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk