A proMO2022 videóinterjú sorozat első szakértői összefoglalójával jelentkezünk idén, a proMO sorozat keretében immár 5. éve folytatva a hagyományt! Ebben a videóban Vas Zoltán, az A4C Marketing Kft. értékesítési és marketing igazgatója osztja meg szakmai tudását arról, hogyan tudják a márkák eredményesebben elérni fogyasztóikat, egy sikeres, élmény szinten is megragadó promócióval.
- Mit vár a vásárló egy promóciótól?
- Mit nem szeretnek a fogyasztók?
- Mi szükséges 2022-ben egy sikeres, hatékony, a fogyasztókat élmény szinten is megragadó promócióhoz?
- Hogyan tudják a márkák eredményesebben elérni vásárlóikat?
Többek közt ezekre a kérdésekre is választ ad a videó, a vásárló és márka kölcsönhatásának tükrében. A vásárlói szokások figyelemmel kísérésével, új igények, trendek felismerésével a marketing a piaci lehetőségekből üzleti növekedést generálhat, miközben új eszközök, csatornák megteremtését és újszerű felhasználását ösztönzi. Az elégedett és a márkához hű(bb) fogyasztó pedig vásárlásaival és véleményével hozzájárul a stratégiák finomhangolásához, illetve eredményes megvalósításához, végső soron pedig a gazdaság fejlődéséhez.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk