Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 13.

Mi szükséges 2022-ben egy sikeres nyereményjátékhoz?

A proMO2022 videóinterjú sorozat első szakértői összefoglalójával jelentkezünk idén, a proMO sorozat keretében immár 5. éve folytatva a hagyományt! Ebben a videóban Vas Zoltán, az A4C Marketing Kft. értékesítési és marketing igazgatója osztja meg szakmai tudását arról, hogyan tudják a márkák eredményesebben elérni fogyasztóikat, egy sikeres, élmény szinten is megragadó promócióval.

  • Mit vár a vásárló egy promóciótól?
  • Mit nem szeretnek a fogyasztók?
  • Mi szükséges 2022-ben egy sikeres, hatékony, a fogyasztókat élmény szinten is megragadó promócióhoz?
  • Hogyan tudják a márkák eredményesebben elérni vásárlóikat?

Többek közt ezekre a kérdésekre is választ ad a videó, a vásárló és márka kölcsönhatásának tükrében. A vásárlói szokások figyelemmel kísérésével, új igények, trendek felismerésével a marketing a piaci lehetőségekből üzleti növekedést generálhat, miközben új eszközök, csatornák megteremtését és újszerű felhasználását ösztönzi. Az elégedett és a márkához hű(bb) fogyasztó pedig vásárlásaival és véleményével hozzájárul a stratégiák finomhangolásához, illetve eredményes megvalósításához, végső soron pedig a gazdaság fejlődéséhez.

Kattints ide, és nézd meg a videónkat!

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk