Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 26.

Metykó Tibor - Célunk, hogy szexivé tegyük az építőipart

Rengeteg a negatív hír, a társadalom frusztrált, a világ azonban nem állhat meg, és abban a marketingnek döntő és lead szerepe van, hogy erre az emberek figyelmét is felhívjuk, és a gazdaság fenntarthatóan működjön – állítja Metykó Tibor. A KÉSZ Csoport marketing igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban elárulta, hogy milyen hatással volt rá a tavalyi Marketing Summit és beszélt arról is, hogy milyen szerepe van a marketingnek az építőiparban.

Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?

A marketinget kicsit a zenéhez, vagy a sporthoz tudnám hasonlítani: ha jól csinálod, óriási tömegeket mozgathatsz meg vele. Emellett tudom, hogy kérdésre kérdéssel nem illik, de talán ezegyszer eltekinthetünk ettől: Ha mi, szakmabeliek nem hiszünk benne, akkor ki fog?

Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?

A KÉSZ Csoport építőipari márkaként évekkel ezelőtt nem volt a marketing térképen, de elkötelezett célunk, hogy a márkát vonzóvá és ismertté tegyük. A Marketing Summit egy olyan esemény, amit méltán tartanak a szakma csúcsrendezvényének, ahol képviselteti magát a szakma krémje. Ezentúl őszintén hiszem, hogy a marketing ahogy nálunk is, az elmúlt pár évben még inkább magasabb polcra került más vállalatok életében is, egy ilyen intenzív szakmai eseményen pedig rengeteget tanulhatunk egymástól, ezért nem kérdés, hogy nekünk is ott a helyünk.

Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?

Emlékszem, hogy tavaly a Summit után hetekig „fárasztottam” a kollégákat új irányokkal és ötletekkel, amiket magamba szívtam a rendezvényen. Idén kiállítóként, ha csak egy új gondolat, vagy insight lesz, amivel mindenki távozik a standunktól, én már boldog leszek.

Az interjú folytatását a Tovább gombra kattintva olvashatod!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk