Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 12.

Mérő Ádám - Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca-Cola Company Consumer & Shopper Connection Directora. A szakember a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról is, hogy szerinte milyen kihívásokra kellene nagyobb figyelmet fordítania a marketingszakmának és elárulta azt is, hogy a cégük számára mi jelentheti a fő kihívást.

Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?

Ez a szakmám húsz éve. Márkákat építünk, fogyasztói értéket próbálunk teremteni. Ezt csak hittel lehet csinálni.

Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?

A rendezvény a marketing szakma csúcs eseménye. Fontos, hogy ezen mind támogatás, mind tevőleges részvétel tekintetében jelen legyünk.

Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?

A szakmai csúcstalálkozók mindig eszmecserére, továbbgondolásra késztetnek. Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet.

Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?

Mindig azok a témák a legforróbbak, melyeket a fogyasztói viselkedés, a szemléletmód változása idéz elő. Ha közeli jövőre tekintek, akkor ez elsősorban a fogyasztói kosár további racionalizálását jelenti majd. A korábbinál is jobban kell küzdenünk a fogyasztói figyelemért, a relevánsnak maradásért.

Mik azok a kihívások, amelyekre nagyobb figyelmet kellene fordítani itthon a marketingszakmának?

Szakmai szervezeteken túlmutató ágazati egyeztetés, reprezentáció és szerepvállalás. Megbízó - ügynökségi kapcsolat további optimalizálása, a racionalizált és egyre tudatosabb fogyasztó igények precízebb megértése.

Az interjú folytatását a Tovább gombra kattintva olvashatod!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk