Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca-Cola Company Consumer & Shopper Connection Directora. A szakember a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról is, hogy szerinte milyen kihívásokra kellene nagyobb figyelmet fordítania a marketingszakmának és elárulta azt is, hogy a cégük számára mi jelentheti a fő kihívást.
Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?
Ez a szakmám húsz éve. Márkákat építünk, fogyasztói értéket próbálunk teremteni. Ezt csak hittel lehet csinálni.
Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?
A rendezvény a marketing szakma csúcs eseménye. Fontos, hogy ezen mind támogatás, mind tevőleges részvétel tekintetében jelen legyünk.
Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?
A szakmai csúcstalálkozók mindig eszmecserére, továbbgondolásra késztetnek. Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet.
Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?
Mindig azok a témák a legforróbbak, melyeket a fogyasztói viselkedés, a szemléletmód változása idéz elő. Ha közeli jövőre tekintek, akkor ez elsősorban a fogyasztói kosár további racionalizálását jelenti majd. A korábbinál is jobban kell küzdenünk a fogyasztói figyelemért, a relevánsnak maradásért.
Mik azok a kihívások, amelyekre nagyobb figyelmet kellene fordítani itthon a marketingszakmának?
Szakmai szervezeteken túlmutató ágazati egyeztetés, reprezentáció és szerepvállalás. Megbízó - ügynökségi kapcsolat további optimalizálása, a racionalizált és egyre tudatosabb fogyasztó igények precízebb megértése.
Az interjú folytatását a Tovább gombra kattintva olvashatod!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk