Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 22.

Menstruációs termékek áfáelengedésével támogatja a Tesco a nőket

Az utóbbi időszak megélhetési válsága sokak anyagi körülményeit megnehezítette, és tovább növelte a támogatásra szorulók számát. Az érintettek közül a nők egy jelentős része még nehezebben tudja fedezni rendszeres kiadásait, havonta ugyanis mintegy kétezer forint költséget jelent számára az intim higiéniai termékek beszerzése. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco számításai is megerősítik azokat a kalkulációkat, melyek szerint összesen 500 ciklussal számolva egy nő átlagosan mintegy 1 millió forintot költ élete során menstruációs termékekre.

Ezen extra kiadások minimalizálása érdekében a vállalat egyedülálló kezdeményezést indított a közelgő május 28-i Menstruációs higiénia napja alkalmából, melynek keretében a Tesco minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, vagyis közel 22 százalékkal csökkenti azok fogyasztói árát június 27-től.

„Sokoldalú kedvezményrendszerünkkel – beleértve Clubcard- és bombaáras, valamint árgaranciás termékeinket – évek óta segítünk a spórolásban és a családi költségvetés minél praktikusabb beosztásában. Tipikus női vállalatként pedig külön felelősséget érzünk a nők támogatása iránt. Munkavállalóink közel 70 százaléka nő, és visszatérő vásárlóink több mint felét is a nők képviselik, hiszen tapasztalatunk szerint többnyire ők a fő bevásárlók a legtöbb háztartásban. Tavaly óta ingyenes intim higiéniai termékeket biztosítunk kolléganőinknek és a nálunk gyakorlatot töltő tanulóknak a női mosdókban. A pozitív fogadtatást látva úgy döntöttünk, hogy tartósan csökkentjük sajátmárkás menstruációs termékeink árát azáltal, hogy elengedjük az áfatartalmukat” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A 2024. június 27-én induló tartós árcsökkentés a Tesco sajátmárkás egészségügyi és tisztasági betétekre, tamponokra és menstruációs bugyikra érvényes. Az áruházlánc továbbá stratégiai partnerével, az Ökumenikus Segélyszervezettel együttműködve termékadományozással segíti azokat a rászoruló nőket, akiknek a bevételei nem fedezik megélhetési költségeiket, így az intim higiéniai termékek beszerzése is kihívást jelent számukra.

„Közel 15 éve tart partnerkapcsolatunk a Tescóval, melynek során vásárlóik és munkatársaik rendszeresen támogatják munkánkat adománykuponok értékesítésével, illetve vásárlásával, valamint jótékony célra felajánlott termékekkel. Rendkívüli öröm számunkra, hogy a Tesco most a menstruációs szegénység elleni küzdelemhez is hozzájárulva egy évre elegendő termékadománnyal segít, amelyet a családok átmeneti otthonaiban élő és a biztos kezdet gyerekházakba járó családok nőtagjai számára, összesen 180 felnőtt nőnek és 20 lánygyermeknek juttatunk el. A legnehezebb körülmények között élő családok számára minden költségcsökkentő támogatás hatékony segítséget jelent, hiszen az így megspórolt összeget egyéb alapvető szükségleteikre tudják fordítani” – mondta dr. Takács Katalin, az Ökumenikus Segélyszervezet Kastélyosdombói Szociális Fejlesztő Központjának vezetője.

Az Ökumenikus Segélyszervezet a következő hetekben termékkategóriánként 2400 darab Tesco sajátmárkás nappali és éjszakai betétet, tisztasági betétet, tampont, illetve intim törlőkendőt oszt szét intézményeiben.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk