A Marsra magyar! tavaly májusban az Index.hu-n debütált és gyorsan nagy rajongótáborra tett szert. A sorozat a Hajnal-Vasad Kft. mindennapjait követi nyomon, ahol egy váratlan meteoritbecsapódás következtében krízishelyzet alakul ki. A gyár igazgatója, Hajnal Károly (Csőre Gábor) és csapata humoros, mégis izgalmas kalandok során keresik a megoldást a válságra. A sorozat könnyed hangvétele, a szitkom és áldokumentumfilm elemeinek ötvözete különleges szórakozást nyújt a nézők számára. Az alkotók célja a szórakoztatás, miközben megidézik és parodizálják a hétköznapi emberek életéből és az üzleti világból ismerős helyzeteket. A karakterek közötti dinamika, a különleges személyiségek és a vígjátéki helyzetek gyakran épülnek a szituációs komikumra, a hajmeresztően képtelen ötletekre és abszurd párbeszédekre, amelyet humoros öniróniával ábrázolnak.
A sorozat a KMH Film és a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Telekom koprodukciójában készült. A főszereplők között olyan neves színészeket találunk még, mint Stefanovics Angéla, Badár Sándor, Keresztes Tamás, de több részben feltűnik Thuróczy Szabolcs is.
A sorozat fejlesztését Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán és Wágner Levente végezték. „Büszkék vagyunk rá, hová nőtte ki magát a projekt és még inkább az univerzum, amit alkottunk. Remélhetőleg a Netflix segítségével még több emberhez eljuthat az az egyedi humor és értékrend, amit a sorozattal képviselünk” - mondta Végh Zsolt, a sorozat kreátora és rendezője.
„A magyar médiaiparban nem készült még hasonlóan sikeres sorozat. Azt az eredményt, hogy előbb az Index csatornáján elért több milliós megtekintést követve, a hazai két legnézetteb kereskedelmi csatorna, a TV2 és az RTL is levetítse, és a Netflix is műsorára tűzze, még egyetlen magyar sorozat sem tudta elérni. Nagyon büszke vagyok és köszönöm a kollégáimnak és a partnereinknek, akikkel közösen hoztuk létre a Marsra magyart!” – mondta el Pusztai Ferenc, a sorozat producere.
„A Marsra magyar! nemzetközi platformra történő bekerülése kiváló lehetőséget teremt a magyar kreatív ipar számára, hogy megmutathassa sokoldalúságát és innovatív képességét a globális közönségnek. Ez a lépés nemcsak a sorozat, hanem a hazai filmgyártás nemzetközi elismertségét is növeli. Büszkék vagyunk rá, hogy ebben mi is ilyen fontos szereplővé váltunk, annak ellenére, hogy nem az ilyen jellegű tartalomgyártás a fő tevékenységünk” – tette hozzá Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
A Marsra magyar! a felkerülés után már másnap a legnézettebb magyar sorozat lett a Netflixen.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk