„Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a BOCI, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon” – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetője. „Ezzel párhuzamosan a BOCI értékesítése lehetővé teszi a Nestlé Hungária Édesség Üzletága számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton."
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100%-ban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő BOCI, MELBA és PÁRIZSI KOCKA” – mondta Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója. “Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket.”
Az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, ezzel is garantálva, hogy a fogyasztók megszakítás nélkül hozzáférhessenek kedvelt csokoládéjukhoz. A tranzakció 2024. május 22-én zárul.
Elsődleges prioritásunk annak biztosítása, hogy fogyasztóink továbbra is élvezhessék a BOCI csokoládé kényeztető ízélményét, anélkül, hogy váratlan költségingadozások következnének be.
Fontos azonban megjegyezni, hogy az árazás esetleges kiigazításait körültekintően és a piaci dinamikára érzékenyen kell megközelíteni. Ezeket a kiigazításokat, ha szükséges, megfontoltan hajtjuk végre, mindig a BOCI márkát meghatározó kivételes standardok szerint.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk