A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett Arany Penge-díj 2000 óta jutalmazza azokat a kreatív csapatokat, akik egy-egy kiemelkedő alkotás mögött állnak. Idén az Artificial Group lett az év ügynöksége, ők kapták a Grand Prix-t is a Yettelnek (korábban Telenor) készített 'Mondd te is: itt vagyok - A kis gyufaárus lány története' című kampánnyal. Az év ügyfele a Yettel lett, míg a DIMSZ (Adatvezérelt Marketing Szövetség) különdíját a VMLY&R 'Taste the art' című alkotása érdemelte ki.
A Magyar Marketing Szövetség számos tagja képviseltette magát a díjazottak között mind a kreatívok, mind az ügyfelek oldalán:
- Arany Pengét nyert a Positive Adamsky ’Copywriter + Stratéga WANTED’ című toborzókampánya, és ügyfél oldalon aranyat kapott a Vodafone Bold által készített karácsonyi kampánya is.
- Szintén az ügyfél oldalon Ezüst Pengét érdemelt a Vodafone másik karácsonyi kampánya, és az ACG által készített nőnapi kampánya. Kétszeres ezüstöt kapott a Nestlé .feat által jegyzett 'Go parents!' kampánya. Ezüst Pengével jutalmazták továbbá a Samsung Publicis Groupe által készített 'Samsung - Határtalan séta' című kampányát, valamint a MÁV Zrt. Roxer Kommunikációs Kft. által készített 'Ütközéspont' című alkotását.
- Négyszeres bronz minősítést zsebelhetett be ügyfél oldalon a Magyar Telekom és az E.ON, kétszereset a TEVA és a Vodafone, egyet-egyet pedig a dm és a Samsung.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk