A MediaMarkt több fordulós tenderen választotta ki új ügynökségeit, akik a műszaki áruházlánc kreatív-, illetve pr-kommunikációján fognak dolgozni a jövőben - adta hírül a kreativ.hu. Előbbi megbízást 16 pályázó közül a Greenroom, utóbbit pedig 12 jelölt közül a Republic Group nyerte. A Republic Group ezév novemberétől, a Greenroom pedig 2023 januárjától dolgozik majd a MediaMarkt kommunikációján.
„A tenderekkel kapcsolatban az volt a célunk, hogy képet kapjunk a jelenlegi piacról és a lehetőségekről, hiszen ahogy körülöttünk globálisan minden, úgy vállalatunk is folyton fejlődik és megújul, így szeretnénk a kreatív és egyben a pr kommunikációnkban is követni ezt a megújulást, lendületet venni és kicsit csavarni a hagyományos eszközeinken. Nagy örömmel láttuk ezt a szellemiséget visszaköszönni a nyertes ügynökségeink munkáiban is, bízunk benne, hogy közösen nagyszerű dolgokat tudunk majd alkotni” – nyilatkozta Bombera Zsolt, a MediaMarkt E-commerce és Marketing igazgatója.
Szerényi Zsuzsanna a Greenroom ügyvezetője elmondta: „Egy lead ügynökségi pozícióért meghirdetett, nyílt tender komoly szakmai megmérettetés. Beletettük mindazt, amit tudunk, és bíztunk a legjobbakban, ennek pedig meg is lett az eredménye. A jövőbeni együttműködésre pedig nagyon bizakodóan tekintünk.”
„A tenderfolyamat során egy profi, újgenerációs megközelítésekre nyitott és harmonikus csapatot ismertünk meg, akikkel alig várjuk a közös munkát!” – tette hozzá Zámbó Anna, a Republic Group Content igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk