Az Év boltja versenyt 8. alkalommal rendezte meg a Store Insider magazin és kiadója, a PPH Media. Idén összesen 72 pályázat érkezett. A pályázók között a 12 tagú zsűri az egyéni boltok kategóriájában 14, a kereskedelmi láncok kategóriájában 6 díjat osztott ki, valamint 11 különdíj is gazdára talált a kecskeméti FMCG Top 2022 konferencián.
A Magyar Marketing Szövetség számos tagja ért el előkelő helyezést a versenyen. ’Szupermarket’ és ’Nagyméretű szupermarket’ kategóriában a SPAR Magyarország pályázata vívta ki a zsűri elismerését, míg a ’Hipermarket’ kategóriát a Tesco nyerte. A ’Drogéria’ kategória legjobbjának a dm pályázata bizonyult.
A SPAR Magyarország nyerte ’Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2022’ címet. A Tescoé lett 'Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2022' elismerés. Az Auchan pedig 'Az Év Vevőbarát Kereskedője 2022' kitüntetéssel lett gazdagabb.
Arculati különdíjban részesült a Rossmann Magyarország Kft.
A versenyről és annak részletes eredményeiről Az Év Boltja hivatalos honlapján tájékozódhatnak az érdeklődők.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk