Szombathelyen folytatódott a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a Praktikernek az országos áruház modernizációs programja. Szellősebb és átláthatóbb, ezáltal a vásárlók számára is kényelmesebb és szerethetőbb lett az áruház, amelynek teljes felújítása tavaly decemberben fejeződött be. A mintegy 250 millió forintos beruházásnak köszönhetően kényelmesebb terek várják azokat, akik ellátogatnak a több mint 20 évvel ezelőtt, 2001-ben megnyitott üzletbe, amelyben legutóbb 2008-ban történt egy nagyobb hozzáépítés. Akkor nyitották meg az építőanyag-osztályt, most azonban teljeskörűen átalakultak és bővültek a belső és külső terek. A Vas megyei barkácsáruház összesen 62 főnek biztosít munkát.
„Az utóbbi években megnövekedett építkezési és lakberendezési kedvnek is köszönhetően egyre több termékkör került az üzletlánc polcaira, s a vásárlók is egyre szélesebb körű igényekkel jelentkeztek, így lassan kinőttük azt a teret, amely korábban rendelkezésünkre állt” – mondta Varga Nóra, a szombathelyi Praktiker áruház vezetője. „Részben ez, részben pedig az arculatot is megújító szándék indokolta, hogy a sok szempontból már elavult épület korszerűbb, átláthatóbb, világosabb, és térszerkezetében is tagoltabb legyen. A mai kor követelményeihez alkalmazkodó elrendezésnek köszönhetően szélesebb szortimentet tudunk itt bemutatni, kezdve az elektromos installációktól a festék-, szaniter-, kert-, és bútorkínálaton át az egyéb területekig. A kertosztály külső részlegét több mint 250 négyzetméterrel megnöveltük, így itt is nagyobb kínálattal tudunk a vevők rendelkezésére állni. Megújult az építőanyag-osztály külső területe is, és hamarosan megnyílik a Drive-In részleg is, ahol a vásárlókat még könnyebben és gyorsabban tudjuk kiszolgálni” – tette hozzá.
„A Praktikerben hagyományosan a felújító és a belső ipari munkákhoz kapcsolódó áruköröket keresi a lakosság országszerte, de egyre hangsúlyosabbak az otthonszépítéssel és lakberendezéssel kapcsolatos termékek is. Áruházaink nemcsak a barkácsolásban, hanem az építésben, renoválásban, az otthonok berendezésében is segítenek, ennek megfelelően alakultak át Szombathelyen is a belső terek. Az itteni áruház vevőkörének tagjai túlnyomórészt a közép-korosztályból kerülnek ki, de egyre több a fiatal pár, akik új otthonuk megteremtéséhez, esetleg a meglévő bővítéséhez, csinosításához keresnek árucikkeket. A forgalom a kert, szaniter, csempe és építő kategóriákban legerősebb – a konkurenciához képest szélesebb választékkal rendelkezünk ezekben a termékkörökben. Részben a támogatott otthonfelújítási és más programoknak köszönhetően nagyot növekedett a festékosztályunk forgalma, amely mostantól az áruház elejére költözött, s így még könnyebben elérhető vásárlóink számára” – hangsúlyozta Varga Nóra.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk