A magyar pénzügyi- és bankszektor szereplői idén hét kategóriában versenyeztek a legjobb szolgáltatásoknak, termékeknek, megoldásoknak vagy épp kampányoknak, programoknak járó díjakért. A pályázatokat ezúttal is magas presztízsű szakmai zsűri bírálta el kategóriánként. A győzteseknek járó díjakat február 8-án a Müpában rendezett ünnepélyes gálán adták át.
A Magyar Marketing Szövetség számos tagja szerepel a díjazottak között. Az OTP Bank nyerte a program történetében legtöbb győzelmet elért pénzintézetként a Mastercard - Év Bankja Nagydíjat. Emellett Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya kategóriában is győzött. Az Erste Bank Az év CSR kezdeményezése, az MBH Bank Az év üzleti szegmensnek szóló programja, a K&H Bank pedig Az év pénzküldési megoldása kategóriában nyerte el az első helyezést.
A versenyen a Gránit Bank három kategóriában is nyerni tudott: Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása és Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye mellett a bank nyerte Az év akvizíciós marketing kampányáért járó díjat is. A gála során különdíjjal értékelték a Magyar Nemzeti Bank és a Raiffeisen Bank Diákszéf megoldását.
„Ma már minden banki ügyfél tapasztalja, hogy egymást érik a pénzügyi innovációk és egyre kiélezettebb a verseny a piaci szereplők között. Ennek a Mastercard - Év Bankja verseny mindig is egy lenyomata volt. Ezt mi sem bizonyítja jobban annál, mint hogy a szakmai zsűri véleménye alapján két fődíjat is kioszthattunk az idén" – mondta Eölyüs Endre, a szintén MMSZ tag Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A díjátadó gálán a szervezők felelevenítették a verseny elmúlt 18 évének legfontosabb pillanatait és átadták a program történetében legtöbb győzelmet elért pénzintézetnek, az OTP Banknak a Mastercard - Év Bankja Nagydíjat.
„Büszkék vagyunk arra, hogy elértük a 18 évvel ezelőtt kitűzött célunkat. Létrehoztuk a magyar pénzügyi szektor legrangosabb hazai díját, és mára a Mastercard – Év Bankja a kiválóság egyik legfőbb fokmérője lett. A mostani eredmények is jól mutatják, hogy a magyar piacon mennyi innováció történik és milyen szoros a verseny. Éppen ezért tartottuk fontosnak, hogy a Mastercard – Év Bankja Nagydíjjal tüntessük ki azt a bankot, amelyik a legtöbb első helyezést és legtöbb fődíjat nyerte az elmúlt 18 évben. Ez pedig nem mást, mint az OTP Bank. Ez a díj egyaránt szól a 18 év alatt elért eredményeiknek, de szól annak a húzóerőnek, amivel ők a hazai bankszektorban bírtak az elmúlt évtizedekben és amellyel minden szereplőt versenyre hívtak. Azt gondolom, hogy ennek a versenynek pedig mindannyian csak nyertesei lehetünk” – hangsúlyozta Eölyüs Endre.
A verseny szervezői évről-évre figyelembe veszik azt a folyamatos változást és fejlődést, amin a szektor átmegy. A szakmai zsűrik visszajelzései alapján a bankok idén is olyan megoldásokkal, szolgáltatásokkal válaszolnak ezekre a kihívásokra, melyek nem csak a magyar, de a nemzetközi színtéren is megállják a helyüket, sok kategória esetében nagyon nehéz döntésre kényszerítve őket.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk