A műgyűjtés egy életstílus jelképe is! - üzeni az egyedi utat járó youngart online galéria, amely elsőként nyitott üzletet a MOM Parkban. A karácsonyig nyitva tartó ideiglenes galériában megelevenednek a műalkotások, s ezúttal a szó szoros értelmében. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Porsche tiszta, fehér vászonként biztosított alapot a galéria vezető művészei részére, hogy egy egyszeri és megismételhetetlen performansz keretében mutathassák meg, a kortárs művészet élmény.
Felértékelődött a kortárs gyűjtemények jelentősége
A youngart.hu kifejezett szándéka, hogy az egyetemes képzőművészeti kultúra részét képező kortárs magyar alkotások interpretálása mellett egyre szélesebb közönséget szólíthasson meg, és bebizonyíthassa, hogy a magas élvezeti értékkel bíró festmények, szobrok, fotók vagy grafikák, értékálló befektetési lehetőségek is.
Ma, amikor a kortárs műtárgyak ugyanolyan rangú kiegészítői életünknek, mint a szépen formatervezett autók vagy akár a bútorok, felértékelődött a magán- és vállalati képzőművészeti gyűjteményének jelentősége is. Ezzel párhuzamosan pedig megjelent a gyűjtők új generációja, akik sikeresen demokratizálták az egykor elérhetetlennek tűnő, elitista szektort.
Mecenatúra szépsége
A műtárgyvásárláshoz és műgyűjtéshez inspirációt adó kulturális térben a látogatók tanácsot kérhetnek a kortárs gyűjtemények felépítéséhez, amelyek új dimenziót nyithatnak meg a társadalmi felelősségvállalás területén, ami jelentősen emelheti márkaimázsukat.
Az örömteli alkotások mellett a látogatóknak lehetőségük nyílik megismerni az ADA Möbelwerke jövő évi kanapékollekciójának legújabb darabjait is, és ha ez nem lenne elég, a helyszínen vásárlók között kisorsolásra kerül egy letisztult és kényelmes ADA fotel is. Hiszen mi lehetne jobb annál, mint hátradőlve egy kényelmes karosszékben, festményeken merengeni?
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk