Látványból nem volt hiány a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Szerencsejéték Zrt. idei Szuperkoncertjén, ahol a hazai zenei élet legfelkapottabb előadói megtöltötték a Puskás Aréna Szoborparkját, hiszen mintegy 50 ezren vettek részt személyesen, további 45 ezren pedig online élték át a Szuperkoncert-élményt. Lézer, tűz, füst és szikraeső színesítette a fellépéseket és kápráztatta el a közönséget. Az aftermovieból az is kiderül, hogy milyen gondolatokkal léptek színpadra az előadók és az is, hogy Marics Peti hogyan ünnepelte 26. születésnapját a színpadon.
Az esemény folyamán a helyszíni szerencsejáték termékekből összesen 6 millió forint folyt be, amit a Szerencsejáték Zrt. 100%-ban felajánlott az Ökumenikus Segélyszervezet részére, akik a Kapaszkodó gyermekfejlesztő programon keresztül összesen több mint 3000 nehéz körülmények között élő hátrányos helyzetű gyereknek biztosítanak a többek közt iskolán kívüli korrepetálást vagy éppen fejlesztő foglalkozást.
A koncertekről azok sem maradtak le, akik nem tudtak személyese eljönni, ők az online közvetítésen keresztül követhették az eseményeket. A Szuperkoncertről szóló közvetítést már több mint 45 ezren látták.
A Puskás Aréna Szoborpark színpadjának építésében 6 napon át, átlagosan naponta közel 100 ember vett részt, emellett a koncertek kifogástalan minőségéért egy mintegy 250 fős stáb felelt a helyszínen.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk