Június 14-én tartották a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Impact Tagozatának alakuló ülését. Az új Tagozat célja, hogy összekösse a márkákat a társadalom egésze számára fontos ügyekkel. A szakmai közösséghez eddig 30 MMSZ vállalati tag csatlakozott.
A MMSZ küldetése szerint elkötelezetten hisz a marketing erejében, és abban, hogy a marketing nem pusztán közvetlen üzleti, hanem szélesebb körben értelmezett környezeti és társadalmi értéket egyaránt képes teremteni, ezért régóta tervezték az új, értékalapú közösségünk megalapítását.
A Tagozat már az indulás pillanatában szakmai partnerként csatlakozik az Impact Challenge projekthez, amely a jövő februári Marketing Trend Fórumon teljesedik ki.
Az alapuló ülésen megválasztották a Tagozat elnökségét is, amelyet Dr. Bársony Farkas, a Sharity elnök-vezérigazgatója elnököl, és Bódi Krisztina (Marketing Art), Póda Tamás (SYNLAB), Szilvási Krisztina (JYSK), valamint Varga-Futó Ildikó (Auchan) a tagjai.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk