A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard és a Katona József Színház közös kampányának gerincét adó videók a Mastercard weboldalán és social media felületein (Facebook és Instagram), illetve PR cikkekbe ágyazva jelennek meg. Ezek az Index, a Telex és a Szeretlek Magyarország portálokon már futnak, a következő napokban pedig a HVG.hu-n osztjuk meg. A kampány 2022. október 27-én indult és 2022. december közepéig tart.
Kampánycél
A online (webáruházakban, de akár mobil applikációkban is) rendszeresen bankkártyával vásárlók figyelemfelkeltése és edukálása, hogy számos élethelyzetben sokkal egyszerűbb és kényelmesebb, ha kedvenc webáruházaikban elmentik kártyaadataikat, és a későbbiekben az elmentett kártyájukkal fizetnek.
A kampány/reklám fő üzenete
Mentsd el a kártyádat kedvenc webáruházaidban és fizess gyorsan, kényelmesen, néhány másodperc alatt.
Kreatívkoncepció
Olyan élethelyzeteket mutatunk meg, amikor a mentett kártyás fizetés egyszerűbb megoldás lett volna főszereplőink számára, de ennek hiányában kellemetlen, olykor extrém szituációkba keverednek. Így kerül első hősünk, Adél rokokó jelmezben biciklizve az Erzsébet hídra, majd a saját erkélyről papucsban lemászni kényszerülő, betörőnek nézett Tamás a rendőrök elé, végül egy már-már horrorisztikus élménybe forduló Mikulásünnepségen a ráboruló karácsonyfa alá Bence.
A három film az ő karaktereik köré épül, akiket a budapesti Katona József Színház színészei, Jordán Adél, Keresztes Tamás és Tasnádi Bence alakítanak. Mindhárom történetet a képzelet szülte, de akár velük is megtörténhetett volna, ezért használjuk saját keresztneveiket.
A vásárlási/fizetési szituációk terén először megvizsgáltuk, hogy a magyar kártyabirtokosok milyen típusú vásárlásaikat végzik a leggyakrabban online, a filmeket ezek köré építettük, így az elfoglalt színésznő, Adél csokibevonót rendel a Kifliről, Bence, a feleségével közösen kiválasztott mosógépet szeretné megvenni Black Friday alkalmával az Euronics-nál, míg Tamás egy pizzát rendelne a Foodpandáról.
“Egy a mindennapjainkat meghatározó problémát és a Mastercard erre kifejlesztett megoldását mutatjuk be hétköznapi szituációkba ágyazva. Hatalmas élmény volt a közös munka Magyarország legjobb színészeivel. Tasnádi Bence épp a forgatás előtt vette át a Színikritikusok díját” - mondta Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere.
A videókat egy-egy PR cikkbe ágyazva jelentettük meg, ahol a szövegeket figyelemfelkeltőn fogalmaztuk meg, a címadásnál pedig már-már clickbait kifejezéseket használtunk. A kampányban szereplő kereskedőpartnerek mindegyikének annyira megtetszett a koncepció és a kész filmek, hogy saját felületeiken is felhasználják azokat.
Alkotók listája
Megbízó: Mastercard
- Marketingigazgató: Szalkai Réka
- Kommunikációs vezető, marketing manager: Mondovics Péter
Ügynökség: LocalTime Budapest PR ügynökség
- Kreatív ötlet, kereskedő- és médiapartnerek kiválasztása: Kovács Anna PR manager, Kocsis Lajos PR igazgató
Produkció
- Producer: Kocsis Lajos
- Rendező: Bisztray Sándor
- Szövegíró: Lányi Judit
- Operatőr, vágó, utómunka: Perjéssy Gábor
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk