A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a MOL több mint ezer Fresh Corner pontjával a régió vezető kávézóláncává vált az elmúlt években. A folyamatos fejlesztés és terjeszkedés kiindulópontja a cég 2030-as hosszú távú stratégiája, melynek egyik célja a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásainak szélesebb körű elérhetősége, és a kényelmi szolgáltatások bővítése, hiszen folyamatosan nő azoknak a vásárlóknak a száma, akik tankoláskor frissen főzött kávét vagy helyben készült ételt is vásárolnak.
A vállalatcsoport 2015-ben kezdte el a Fresh Corner koncepció kialakítását a töltőállomásain a régió kilenc országában, mára pedig a töltőállomások többsége kínál felfrissülést a fogyasztóinak, legyen szó egy folyamatosan úton lévőről, vagy egy megfáradt utazóról.
Marco Rossi is az előbbiek táborát erősíti, a magyar válogatott szövetségi kapitánya már tíz éve él Budapesten, ahol felesége is sok időt tölt vele és számos magyar étel is a kedvencévé vált. Vérbeli olaszként imádja a kávét, fiatalabb korában a focimeccsei előtt a reflexei gyorsítására, manapság pedig már a meccsek előtt az öltözőben egyfajta rituáléként fogyasztja. Nápolyiként fontos számára a kávé minősége, így örömmel mondott igent, amikor megérkezett hozzá a felkérés a Fresh Cornertől.
„Nápolyban a kávé sűrű, krémes, illatos, gyerekkorom óta ezért az ízért rajongok, nem is szeretem ízesíteni. A Fresh Corner már a felkérés előtt is ismerős volt számomra, hiszen a legtöbb hétvégén úton vagyok a bajnoki mérkőzések helyszíneire. Ezen utak során pedig a szüneteket a Fresh Cornerben szoktam tölteni: az espresso a kedvencem, ezt szoktam itt is inni. Szeretek kicsit leülni és átgondolni fejben az előttem álló kihívásokat, számomra a kávézás igazi rituálé, arról nem is beszélve, hogy egy tízperces pihenő után lélekben és fejben is sokkal frissebben folytathatom az utamat” – mondta el Marco Rossi.
Rossi mellett a magyarok is igazi nagy kávéfanatikusok: a 2021-es évben csaknem tízmillió kávét fogyasztottak el a Fresh Corner hálózatokban a felfrissülésre vágyók. A kávézás népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint az, hogy bizonyos hónapokban akár 30 ezer csésze kávé is elfogy naponta. A koncepció nemzetközi sikerét jelzi, hogy regionális szinten 46 millió csésze kávét ittak a Fresh Corner vendégei tavaly, túlszárnyalva az összes kávézóláncot. Ez a szám akár 52 millióra is növekedhet idén.
A MOL hosszútávú tervei között szerepel, hogy 2023 végére további mintegy 300 Fresh Cornert építsenek ki szerte a régió országaiban.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk