Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. október 03.

Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a MOL több mint ezer Fresh Corner pontjával a régió vezető kávézóláncává vált az elmúlt években. A folyamatos fejlesztés és terjeszkedés kiindulópontja a cég 2030-as hosszú távú stratégiája, melynek egyik célja a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásainak szélesebb körű elérhetősége, és a kényelmi szolgáltatások bővítése, hiszen folyamatosan nő azoknak a vásárlóknak a száma, akik tankoláskor frissen főzött kávét vagy helyben készült ételt is vásárolnak.

 A vállalatcsoport 2015-ben kezdte el a Fresh Corner koncepció kialakítását a töltőállomásain a régió kilenc országában, mára pedig a töltőállomások többsége kínál felfrissülést a fogyasztóinak, legyen szó egy folyamatosan úton lévőről, vagy egy megfáradt utazóról.  

Marco Rossi is az előbbiek táborát erősíti, a magyar válogatott szövetségi kapitánya már tíz éve él Budapesten, ahol felesége is sok időt tölt vele és számos magyar étel is a kedvencévé vált. Vérbeli olaszként imádja a kávét, fiatalabb korában a focimeccsei előtt a reflexei gyorsítására, manapság pedig már a meccsek előtt az öltözőben egyfajta rituáléként fogyasztja. Nápolyiként fontos számára a kávé minősége, így örömmel mondott igent, amikor megérkezett hozzá a felkérés a Fresh Cornertől.

„Nápolyban a kávé sűrű, krémes, illatos, gyerekkorom óta ezért az ízért rajongok, nem is szeretem ízesíteni. A Fresh Corner már a felkérés előtt is ismerős volt számomra, hiszen a legtöbb hétvégén úton vagyok a bajnoki mérkőzések helyszíneire. Ezen utak során pedig a szüneteket a Fresh Cornerben szoktam tölteni: az espresso a kedvencem, ezt szoktam itt is inni. Szeretek kicsit leülni és átgondolni fejben az előttem álló kihívásokat, számomra a kávézás igazi rituálé, arról nem is beszélve, hogy egy tízperces pihenő után lélekben és fejben is sokkal frissebben folytathatom az utamat” – mondta el Marco Rossi

Rossi mellett a magyarok is igazi nagy kávéfanatikusok: a 2021-es évben csaknem tízmillió kávét fogyasztottak el a Fresh Corner hálózatokban a felfrissülésre vágyók. A kávézás népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint az, hogy bizonyos hónapokban akár 30 ezer csésze kávé is elfogy naponta. A koncepció nemzetközi sikerét jelzi, hogy regionális szinten 46 millió csésze kávét ittak a Fresh Corner vendégei tavaly, túlszárnyalva az összes kávézóláncot. Ez a szám akár 52 millióra is növekedhet idén.  

A MOL hosszútávú tervei között szerepel, hogy 2023 végére további mintegy 300 Fresh Cornert építsenek ki szerte a régió országaiban.  

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk