A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a piacvezető magyar energiaital márka, a HELL büszke arra, hogy Bruce Willis az otthoni hűtőjében is mindig tart egy jó adag HELL-t . A gyümölcsöző együttműködésből már eddig is izgalmas reklámkampányok születtek, így nem csoda, hogy újabb szerződéshosszabbításra került sor. Bruce Willis további 2 évig még biztosan HELL-es marad!
„A HELL ENERGY nem titkolt célja, hogy fiatalítsa célcsoportját, ebben pedig óriási szerepe lesz Bruce Willis-nek is a következő két évben. Az amerikai színészről az eddigiekhez képest sokkal vagányabb képek készültek. Azt gondolom, az eredmény önmagáért beszél!” – mondta el Schmidt Krisztián a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az új kampánykreatívok kapcsán.
A még mindig kiváló formában lévő Bruce Willis legújabb „felfedezettje” a HELL portfólióból a FOCUS nevű termék, amelyet elmondása szerint gyakran a filmszövegek tanulása közben is fogyaszt.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk