Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. április 12.

Már kapható a boltokban az új alkoholmentes Dreher

Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár gyümölcs ízű, akár nem ízesített variánsról, folyamatos népszerűségnek örvendnek a fogyasztók körében. 2023-ban 274 ezer hektoliter volt az alkoholmentes, ízesített sörök értékesítése Magyarországon, a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes sörök eladásának összaránya a forgalom 7%-át tette ki a Magyar Sörgyártók Szövetségének 2023-as jelentése szerint. A vásárlók szívesen próbálnak ki új ízeket és vannak, akik tudatosan keresik az alacsony kalóriatartalmú változatokat.

„A különböző fogyasztói igényekre reagálva idén egy izgalmas, ugyanakkor alacsony kalóriatartalmú variánst vezetünk be. A tavasz és a nyár egyik legnépszerűbb gyümölcse a málna, aminek édes, ugyanakkor kellemesen savanykás íze különösen frissítően hat” – mondta Juhász Regina, a Dreher 24 márkamenedzsere.

A legújabb termék kalóriatartalma alacsonyabb, mint a többi gyümölcs ízű Dreher 24 variánsé. A Dreher 24 Málna átlagos tápértéke 100 ml termékben 15 kilokalória, míg a portfólió többi gyümölcs ízű termékének átlagos tápértéke ugyanekkora mennyiségben jellemzően 22 és 26 kilokalória között mozog. 

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 15 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A felelős alkoholfogyasztás elvét párbeszéd kezdeményezésével, különböző offline és online eszközökkel támogatják, miközben változatos alkoholmentes sör alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak. Emellett a vállalat elkötelezte magát, hogy 2030-ra a termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.

Az új íz bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk