Április 29-től angol nyelven is elérhető a Magyar Marketing Szövetség gondozásában létrejött Marketing Trendbook, melyben 147 szerző, 24 rovatvezető, 26 rovatban és összesen 420 oldalon mutatja be az üzleti, társadalmi, környezeti kihívásokra reflektáló szakmai trendeket annak érdekében, hogy minél több tudást és tapasztalatot oszthasson meg a szövetség a magyarul nem beszélő, nemzetközi szakmai közösséggel is.
A kiadvány a hazai marketingszakma összefogásának jelképe, a benne szereplő szakértők a szektor különböző területeiről, megrendelői, ügynökségi oldalról és a kapcsolódó ágazatokból kerültek ki. A kiadvány ötletgazdája Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója volt.
„Régóta várja a hazai marketingszakma, hogy létrejöjjön ez a kiadvány, amelyre kicsit mindannyian büszkék lehetünk. A számos kolléga közreműködésével létrejövő átfogó alkotás számomra nem más, mint annak bizonyítéka, hogy a hazai szakma nemzetközileg is az élen teljesít” – emelte ki Bánhegyi Zsófia.
A kiadvány nagy sikerét és relevanciáját mi sem bizonyítja jobban, mint hogy immáron több ezer letöltéssel büszkélkedhet, és mostantól a nemzetközi szakmai közösség számára is megmutatja, milyen értéket teremt a magyar marketingszakma. Büszkék vagyunk arra, hogy a nemzetközi színtéren is elérhető, angol nyelvű Trendbook létrejöttét olyan brandek támogatták, mint a Diego, az Euronics vagy például a Velux.
Az angol nyelvű kiadvány térítésmentesen letölthető a Marketing Trendbook honlapjáról.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk