A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco tovább bővítette online üzletágát, melynek eredményeként nemrég Siófokon és 19 környező településen, most pedig Tapolcán és a vonzáskörzetében lévő további 38 településen élő vásárlók számára vált elérhetővé a kiszállítás. A vállalat a frissen csatlakozott területeken a tapolcai hipermarketéből szolgálja ki a Tesco Otthonról online rendeléseit, ahol mintegy 10 fővel növelte a csapat létszámát.
„A Balaton továbbra is az egyik legnépszerűbb hazai desztináció a vakációzók körében. Így nemcsak az ott élőknek, de a tó partján nyaralóknak is egyre fontosabb, hogy vásárlásaikat könnyen és gyorsan tudják intézni, minél több időt hagyva ezáltal a pihenésre. Ezért is bővítettük ismét Tesco Otthonról online szolgáltatásunk lefedettségi területét, ezúttal is a Balaton környékére fókuszálva. A fejlesztés mintegy 23 ezer háztartást érint, ezzel pedig már a Balaton-part jelentős részén, 73 településen csaknem 70 ezer címre visszük ki az interneten leadott rendeléseket siófoki, tapolcai és veszprémi üzleteinkből. Országszerte így már közel 2,5 millió háztartásban és 631 településen vagyunk jelen” – mondta Martin Coulam, a Tesco-Global Zrt. operációs igazgatója.
A vásárlók a Tesco honlapján vagy Androidon és iOS-en is elérhető mobiltelefonos alkalmazáson keresztül tudnak bepakolni a virtuális kosarukba és rendelést leadni. A Tesco munkatársai a kiválasztott termékeket ugyanolyan gondossággal készítik össze az áruházban, mint ahogy azt a vásárló maga tenné. A rendeléseket a Tesco a kiválasztott idősávban, akár már aznap házhoz szállítja. A korábbi kétórás kiszállítási idősávokat az áruházlánc országszerte nemrég egyórásra csökkentette, így jobban tervezhetők a nyári programok, de a legtöbb esetben lehetőség van személyes áruházi átvételre is. A Tesco bevezette továbbá a fix árazást, ami azt jelenti, hogy a megrendelés leadása és a kiszállítás napja között a rendeléshez tartozó termékek árai főszabály szerint változatlanok maradnak. Ha a termékek ára a megrendelés és a vásárlás kiszállítása közötti időszakban megváltozik (pl. azért, mert véget ér egy akciós ajánlat), az nem érinti a rendelés végösszegét, kivéve, ha a vásárló közben módosítja a rendelését. Ez esetben módosításkor eldöntheti, hogy elfogadja-e a módosítás napján érvényes árakat, vagy változatlanul hagyja a megrendelést az eredeti árakkal.
„Büszke vagyok online üzletágunk folyamatos fejlesztésére, amelyekkel arra törekszünk, hogy minél egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük a vásárlást. Például a Foodpanda futárai már 47 Tesco üzletből viszik ki akár fél órán belül a rendeléseket a boltok körülbelül 5 kilométeres körzetében. Újításaink hozzájárultak ahhoz, hogy a GKID 2021-es toplistáján a Tesco lett a legnagyobb forgalmú FMCG-kereskedő online területen. A fenntarthatóság szintén fontos szempont üzleti működésünkben, ezért rendeléskor bevásárlótáska nélküli házhozszállítást ajánlunk fel. Ez esetben a termékek ládában érkeznek, de bizonyos árucikkeket, mint például a pékárukat, higiéniai termékeket és vegyi anyagokat vagy egyes zöldségeket, gyümölcsöket mindenképp táskákba tesszük” – tette hozzá Martin Coulam.
A Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk