Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 30.

Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi

A jelentős zenei múlttal rendelkező Dzsúdló 2019-ben robbant be a köztudatba, és hódította meg a hazai pop/trap és rap műfajt, sikere pedig azóta is töretlen. A 25 éves énekes és dalszövegíró elsősorban a mai kor tinédzsereihez és fiatal felnőttjeihez szól, dalai az őket foglalkoztató érzelmekről, akadályokról, élethelyzetekről szólnak, méghozzá kegyetlenül szókimondó stílusban, miközben a rapper az önreflexivitást és a humort sem mellőzi. Ez nem a siker receptje, ez maga Dzsúdló, aki játszi könnyedséggel formálja a pop-os dallamokat valami igazán egyedi, csak rá jellemző ritmusharmóniává.

A rapper hamarosan új dallal jelentkezik, méghozzá itthon eddig még sosem látott módon. Ebben a Pepsi segíti, amely azokat az embereket ünnepli és támogatja, akik generációtól függetlenül szomjazzák az olyan izgalmas és váratlan dolgokat, mint például a kiterjesztett valóságban megélt dalpremiert. A Két év sokkal több, mint egy szerelmi csalódás története, a változásról szól, és arra bíztat, hogy a szorongás helyett néha egyszerűen csak el kell fogadni azt, amin nem tudunk változtatni.

Dzsúdló június 1-én fedi fel először legújabb dalát.

A Pepsi kollaborációjával, Magyarországon először az AR technológiának köszönhetően mindenkinek személyesen fog előadni részleteket a Két évből. Ehhez a kihagyhatatlan audiovizuális élményhez fogjuk az okostelefonunkat, és irány az utca! A dalrészlet meghallgatásához nincs más dolgunk, mint megkeresni az országszerte közel 100 helyszínen kihelyezett közös Dzsúdló és Pepsi Zero citylight plakátok egyikét, beolvasni a rajta található QR-kódot, és élvezni, ahogy a kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe. Az exkluzív élményre szomjazókat a plakátokon a Pepsi megújult arculata várja, amelynek logójában ismét központi helyet kapott a márkanév, sőt, még a színvilága is felfrissült. Ez az innovatív szemlélet jelenik meg a Dzsúdlóval közös dalpremierben is.  

Az igazi rajongók semmiképp se hagyják ki a Két év exkluzív premierjét a Szent Gellért téren. A 47-es és a 49-es villamos megállóiban található plakátokon ugyanis hosszabb dalrészlettel és extrább AR-effektekkel vár minket a felszabadító véget érő történetet elmesélő dal.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk