Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. június 04.

Magyarországon is megújult a Pepsi arculata

A Pepsi 125 éves fennállását egy új, mégis sokak számára ismerős logóval és vizuális identitással ünnepelte, amelyet elsőként tavaly Észak-Amerikában, 2024-ben pedig világszerte is bemutattak. A földgömböt szimbolizáló hullámokba visszakerülő Pepsi márkanév az elmúlt évszázad során felépített erőteljes márkaértékre utal, amely a megújult arculatban merész, új betűtípust kapott.

Az új dizájn tervezésekor egyszerre szerették volna megőrizni az emberek fejében élő Pepsi örökséget és megjeleníteni a kompromisszumok nélküli pillanatok élményét. A középen elhelyezett márkanév azért került ismét előtérbe, mert a legtöbb Pepsi-fogyasztó – amikor emlékezetből kellett megrajzolniuk a Pepsi logóját – a márkanevet egy földgömb közepére írta. A vállalat pedig ezt a fajta márkaörökséget ültette át az újratervezés során. A markáns betűtípussal, az izgalmasabb, karakteresebb, új elektrik kék és fekete színekkel, a felfrissített logó még merészebb, vibráló és kontrasztos megjelenést kölcsönöz a márkának, elsőként egyesítve a Pepsi kéket a feketével, amely a Pepsi Zero Sugar terméket testesíti meg.

Az újragondolt vizuális identitás három fő üzenetet ad át:

  • Rugalmasság – ahogyan a Pepsi mozog a fizikai és digitális terek között.
  • Agilitás – ahogyan a márka együttműködik a partnereivel és a fogyasztóival.
  • Sokoldalúság – ahogyan a Pepsi bevonja a rajongóit azokon a helyeken, ahol vásárolnak, étkeznek, dolgoznak és szórakoznak.

A megújult arculat továbbra is a popkultúra középpontjába helyezi a Pepsi-t. A márka új dizájnnal, új történetekkel és új partnerségekkel lép a következő, merész korszakába, hogy a kultúra széles értelmezési körén keresztül kapcsolódhasson a Pepsi-rajongókhoz. Ennek megfelelően továbbra is támogatja azokat a kezdeményezéseket, amelyek előmozdítják a fenntarthatóságot, a pozitív döntéseket – mint például a cukormentes élvezeteket -, a sokszínűséget és a szenvedéllyel megélt pillanatokat.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk