Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. március 06.

Magyar ügynökségek employer branding sikere a SABRE Awardson

Employer branding kategóriában az egész CEE régióból kizárólag a két magyar ügynökség együttműködésében megvalósuló kampány került a neves SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére, ráadásul rögtön két kategóriában. A Follow The Yellow Communications és a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a FERLING a Tesco számára készített employer branding kampányával tűnt ki, amely a régió munkáltatói márkaépítési projektjeinek tekintetében kiemelkedőnek bizonyult.

Az ügynökségek a Tesco számára készített, összesen három országban és négy nyelven futó munkáltatói márkaépítési kampánnyal kettő, a CEE market és az Employer Branding kategóriákban neveztek, és az erős mezőny ellenére mindkettőben megszerezték a finalista pozíciót.

A Follow The Yellow Communications és a FERLING várakozással tekintenek a 2024 áprilisi londoni eredményhirdetés elé.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk