A WINA, a World Independent Advertising Awards 2024-ben a mexikói Monterrey-ben rendezi meg nívós nemzetközi díjátadóját, a világszínvonalú szakemberekből álló százfős zsűri pedig ezúttal magyar tagot is tudhat a köreiben. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, és a tavalyi kiírásban ezüst díjat bezsebelő Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter május 16-án Miamiban értékeli társaival a nevezett pályaműveket, az elismeréseket pedig június 6-án adják át.
A nemzetközi díjat 2016-ban hozták létre azzal a céllal, hogy az öt kontinensről származó, független, multinacionális ügynökségek és hálózatok munkáját elismerje, továbbá hogy azok helyi és regionális láthatóságát globális szintre emelje. A verseny különlegességét az is mutatja, hogy a nevezés díjmentes, a résztvevőknek csak abban az esetben kell fizetniük az úgynevezett ’odaítélési jogokért’, ha helyezést érnek el. A 2024-es regisztrációs időszak május 3-ig tart, a szervezők a WINA hivatalos oldalán várják a pályázatokat.
Radovics Péter az elmúlt húsz évben szövegíróként és kreatívigazgatóként olyan cégeknél dolgozott, mint a Leo Burnett, J. Walter Thompson vagy a Team Red; 8 éve erősíti kreatívigazgatóként a Lounge Group csapatát. Munkáit Cannes Lions, Golden Drum, Gerety Awards, Mad Stars és Effie díjakkal jutalmazták az elmúlt évek során.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk