Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 15.

Magyar díjazottak a Stevie Awardson

Az International Business Awards, más néven Stevie Awards 2002 óta díjazza a világ legjobb vállalkozásait, vezetőit, illetve marketing- és PR-kampányait. Már nyilvánosságra hozták a 2022-es díjazottak listáját. A nyertesek között számos magyar ügynökség több olyan kampánya is helyett kapott, melyet a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjai számára készítettek.

Aranyéremmel jutalmazták például a Nestlé Health Science The Fabled Life of Piku kampányát, melyet a Next9 készített. Egy aranyat és egy bronzot zsebelt be a Mastercard Készpénzmentes zóna kampánya, melyet az Uniomedia jegyzett. És szintén az Uniomedia készítésében ezüstöt hozott haza a Telekom Digitális órája.

Összességében a Noguchi kampányai egy aranyat, két ezüstöt, a Next9 munkái két aranyat, az Uniomedia nevezései egy aranyat, egy ezüstöt és két bronzot értek. A Lounge Groupe pedig egy arany minősítéssel lett gazdagabb.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk