Az International Business Awards, más néven Stevie Awards 2002 óta díjazza a világ legjobb vállalkozásait, vezetőit, illetve marketing- és PR-kampányait. Már nyilvánosságra hozták a 2022-es díjazottak listáját. A nyertesek között számos magyar ügynökség több olyan kampánya is helyett kapott, melyet a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjai számára készítettek.
Aranyéremmel jutalmazták például a Nestlé Health Science The Fabled Life of Piku kampányát, melyet a Next9 készített. Egy aranyat és egy bronzot zsebelt be a Mastercard Készpénzmentes zóna kampánya, melyet az Uniomedia jegyzett. És szintén az Uniomedia készítésében ezüstöt hozott haza a Telekom Digitális órája.
Összességében a Noguchi kampányai egy aranyat, két ezüstöt, a Next9 munkái két aranyat, az Uniomedia nevezései egy aranyat, egy ezüstöt és két bronzot értek. A Lounge Groupe pedig egy arany minősítéssel lett gazdagabb.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk