Dr. Tomcsányi Pál a magyar agrármarketing kiemelkedő tudósa és hazai elterjesztője volt. A kertészmérnök végzettségű szakember érdeklődése már a 60-as években fordult a marketing felé. 1973-ban jelent meg „Piacos kertészet, a kertészeti marketing alapjai” című könyve, amely hazánkban az első komoly ágazati marketingszakkönyv volt. Ezt követően negyedszázadon keresztül tanított marketinget a Kertészeti és élelmiszeripari Egyetemen. Dr. Tomcsányi Pált az agrármarketing nemzetközi szinten is újszerű elméleti-módszertani fejlesztőjeként tartják számon.
Munkásságát számos kitüntetéssel ismerték el. Széchenyi-díjat, Ipolyi Arnold tudományfejlesztési díjat kapott, és kiérdemelte a Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztjét a csillaggal. Ezeken kívül a Szent István Egyetem díszdoktora, a Johannita Rend jogi lovagja, Vásárosnamény díszpolgára, az amerikai The Catholic Academy of Sciences levelező tagja is volt, valamint ő kapta a Magyar Marketing Szövetség történetének legelső Marketing Életműdíját.
Dr. Tomcsányi Pál ma töltené 100. életévét.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk