Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 18.

Lezárult az informatikai átállás a Vodafone-nál

Ahogyan arról a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Vodafone Magyarország előzetesen számos kommunikációs csatornán tájékoztatta előfizetőit, július 11-16. között a szolgáltatónál a hatékonyabb ügyfélkiszolgálást célzó informatikai átállás zajlott, ez idő alatt bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.

Az átállás az említett időszakban sikeresen megtörtént, a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett már a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is – a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen és a MyVodafone applikációban egyaránt – az ügyfelek immár minden ügyintézési és értékesítési szolgáltatást elérnek. Az átállás gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált. 

A Vodafone ezúton is köszöni az ügyfelek megértését és türelmét. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk