Hogyan lehet egy online üzletet virtuális élménytérré alakítani avatárok és kiterjesztett valóság segítségével? Milyen módon tudnak közösen dolgozni robotok és emberek? Hogyan készül és milyen íze van a 3D-nyomtatott steak-nek? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaptak mindazok, akik részt vettek a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Telekom anyavállalata, a Deutsche Telekom által rendezett Digital X jövőfesztiválon.
A Digital X esemény célja, hogy bemutassa és kézzelfoghatóvá tegye életünk főbb színtereinek, így a technológia, a mobilitás, az IT biztonság, az új generációs munkavégzés, az urbanizáció és a fenntarthatóság megatrendjeit. Több, mint 300 neves nemzetközi előadó, köztük Stephen Wozniak, az Apple alapítója, Tim Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója és Jessica Alba, amerikai színésznő, a The Honest Company alapítója osztotta meg a gondolatait a fenti témákban.
Az esemény során Köln belvárosának különböző negyedei és épületei az innováció színpadává alakultak, teret adva beszélgetéseknek, előadásoknak, bemutatóknak. A Digital X-en minden a technológiai újdonságokról szólt: közel 60 startup mutatta be megoldásait a fenntarthatóság, az egészségügy, a munkaszervezés, kultúra és oktatás területén. Az érdeklődők olyan érdekességekkel is megismerkedhettek, mint a kiterjesztett valósággal működő távoli ügyfélszolgálat, az okostelefonon megjelenített digitális ruházat, kipróbálhatták az önvezető autókat és találkozhattak a 3D szkenner segítségével megalkotott digitális ikertestvérükkel is.
“A Digital X esemény rávilágított arra, hogy milyen hatalmas erő rejlik a partnerségben, mely új lendületet adott a digitális előrelépésnek” – foglalta össze a rendezvény szellemiségét Hagen Rickmann, a Deutsche Telekom üzleti ügyfelekért felelős igazgatója, a Digital X fővédnöke. Az esemény jövőre is megrendezésre kerül, 2023. szeptember 20-21. között.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk