Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 28.

Különleges koncertet támogat a Mastercard

Tíz év munkáját egy estébe sűríteni semmiképp sem egyszerű feladat – a Blahalouisiana ezidő alatt négy nagylemezzel és számtalan slágerrel örvendeztette meg rajongóit. Terjedelmes diszkográfiából válogatnak most tehát, jól átgondolt műsorukban helyet kapnak a közönségkedvencek mellett a zenekari tagok szívéhez legközelebb álló szerzemények is, ígéretük szerint egészen első EP-jük, a Tales of Blahalouisiana-ig visszanyúlnak majd. A születésnapot azonban lufi és konfetti helyett egyéb meglepetésekkel teszik különlegessé: terveik szerint a színpadi díszletben több újrahasznosított, kreatív megoldás is szerepet kap majd. 

„Nagyon örülünk, hogy részt vehettünk ennek a koncertnek a létrejöttében és ezzel nem csak a magas minőséget képviselő zenét támogathatjuk, de a fenntarthatóság fontos üzenete mellé állhatunk. A Mastercard számára ez nem csak helyi ügyek, de globális kezdeményezések kapcsán is nagyon fontos, az a célunk, hogy 5 év alatt 100 millió fa ültetésével segítsük a klímacélokat” – mondta a koncert kapcsán Mondovics Péter, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard marketing menedzsere.  

A frontember, Schoblocher Barbi számára is fontos téma a fenntarthatóság, ami jó ideje foglalkoztatja az énekesnőt. Saját bevallása szerint életmódjában volt egy pont, ahol rájött arra, hogy a felesleges ruhák vásárlása sehova nem vezet, és most ezt a szemléletet ülteti át zenekarával a színpadi megjelenésbe is. Erről mesélt most Barbi a Mastercard és a Budapest Park közös kisvideójában. Hogy az újrahasznosítás hogyan jelenik meg a koncerten, illetve hogy a zenekar számára melyek voltak a legfontosabb mérföldkövek az elmúlt tíz évből, az augusztus 4-én a Budapest Parkban kiderül!

A Mastercard egyébként további meglepetéseket is tartogat a tarsolyában Budapest Parkos együttműködésük kapcsán – és nem csak augusztus 4-én! Egyedi, zenekarokhoz kapcsolódó, hazai tervezőkkel (Sisko Studio) együttműködésben készült merchandising termékekkel is készülnek, de azon se lepődjünk meg nagyon, ha egy-egy koncerten hirtelen dobosok vesznek körbe, és már a koncert előtt odavarázsolják nekünk a fesztivál hangulatot.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk