Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 06.

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks

A Starbucks Magyarország 2022 novemberében elindította saját csatornáját a TikTokon, így a világhírű kávézólánc magyarországi híreit és újdonságait mostantól egy új közösségimédia-felületen is követhetik a vendégek. A vállalat bízik abban, hogy a TikTok segítségével a számára fontos üzeneteket, mint a fenntarthatóság, a környezettudatosság, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem és az elfogadás, még több emberhez tudja eljuttatni, mindezt kreatív, szórakoztató formában. 

A Starbucks Magyarország céljai eléréséhez partnereket is keres, akikkel közösen változatos módokon tudnak majd együttműködni. A Starbucks Testerek megtalálásához a vállalat meghirdette közösségi média felhívását, a Starbucks Tester pályázatot. A felhívásra bárki jelentkezhet, aki rendelkezik saját TikTok csatornával és szívesen osztana meg tartalmakat kedvenc Starbucks pillanatairól. 

A TikTok napjaink egyik legnépszerűbb közösségi média platformja, amelynek lehetőségeit vezető kávézóláncként mi is szeretnénk kihasználni. Ezen a felületen akár egy rövid videóval is többezres nézettségre tehetnek szert a felhasználók, amely segíthet bennünket abban, hogy a számunkra fontos értétkeket egy szélesebb, és talán új közönséghez is eljuttathassuk” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. "Ez a felület a kreatív tartalmak bölcsője és a fiatal tehetségek felfedezőhelye, ezért is döntöttünk úgy, hogy itt szeretnénk megtalálni Starbucks Testereinket.”

A Starbucks Tester programra az érdeklődők a nevük, az elérhetőségeik és a TikTok csatornájuk linkjének beküldésével jelentkezhetnek. Az adatokat a tiktok.hu@amrest.hu e-mail címre várja a vállalat, az ide érkező pályázatok lesznek érvényesek. A legkreatívabb jelentkezők hosszú távú együttműködést is nyerhetnek a márkával, amely során további előnyökben részesülnek, és még a megjelenésük előtt kipróbálhatják a legújabb Starbucks italokat.

További információ a Starbucks Tester pályázatról a Starbucks Magyarország TikTok videójában érhető el.  

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk