A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom a fiatalok irányába már számos olyan kezdeményezést, programot elindított, ami a fiatalok fejlődését, önmegvalósítását, kreativitásuk és tehetségük gondozását célozta. Ezeket fogja össze a Telekom Kraft platform, ami egy olyan vállalása a márkának, amibe együtt dolgoznak a fiatalokkal, és aminek fontos része az, hogy kockázat nélküli terepet kínálnak számukra. Tapasztalataik szerint ugyanis a felnövekvő generációnak pontosan erre van szüksége: hogy kísérletezzenek, hogy kipróbálják magukat ismeretlen terepen is, kihasználva a tudásukat és a kreatív energiáikat.
Ezt a célkitűzést és gondolatiságot viszi tovább a Kraft Agency, aminek még a keretrendszere kialakítás alatt van, de annál nagyobb ambíciót fogalmaz meg az egész szakma felé. A Kraft Agency ugyanis a Telekom olyan belső, kreatív, alkotó fiatalokból álló csapata, akik folyamatos képzés, fejlődés mellett láthatnak bele a márka munkájába, alkothatnak együtt a márkával valami maradandót, legyen az egy reklámfilm, social media tartalom, vagy egy válogatásokra felkerülő zene.
A Telekom célja, hogy további, különböző profilú programok útján eljuttassa a Kraft Agency lehetőségét a fiatalok számára. Ilyen program a Kraft Kreátor Program is, ahova május elejétől keresték azokat az ambiciózus fiatalokat, akik komolyabban is szeretnének a tartalomgyártással foglalkozni. A Programban a fiatalok először egy egyedülálló képzésen vehetnek részt, ahol a mobillal történő profi tartalomgyártást sajátíthatják el az Apple termékeivel. Mindezt olyan mentorokkal együtt teszik, akik ezen a területen kiemelkedőknek számítanak: mentorok szerepét tölti be a Mito kreatív, produkciós és social csapata, valamint a The Deep CC nevű tartalomgyártó ügynökség tagjai, akik már-már példaképek a Z generáció számára.
A képzés után a fiatal kreátorok éles helyzetekben, úgynevezett challengekben próbálhatták ki a képzés alatt szerzett tudást, és fejlődhetnek a gyakorlatban. Részt vettek Bonnban a Billie Eilish élő koncerten, a Telekom Volt fesztiválon, és a nyári kampány social media tartalmait teljes egészében rájuk bízták.
A fiatal kreátorok a Telekom tartalomgyártásába teljesen új lendületet hoztak. Friss és váratlan ötleteiket egy-egy iPhone segítségével valósítják meg: scriptírás, forgatás, vágás, véglegesítés, publikálás. Mindezt rugalmasan, gyorsan. A márka social media csatornáin számokban is mérhető ez az új lendület ( Instagram, TikTok), például TikTokon egyetlen tartalommal megduplázták a követőik számát a Telekom VOLT fesztivál ideje alatt.
A kihívások és különböző feladatok egészen nyár végéig tartanak, aztán pedig eldől az, hogy kik azok, akik a Kraft Agency tagjai lehetnek, akik hivatalosan is bekerülnek a Telekom kreatív alkotói vérkeringésébe.
„A Telekom Kraft programmal többször bebizonyítottuk már, hogy komolyan gondoljuk azt, hogy teret adunk a fiataloknak, rájuk irányítjuk a figyelmet és segítünk nekik abban, hogy hatással legyenek. Ennek az ambíciónknak egy újabb jelenetős projektje a Kraft Kreátor program, amiben az a legjobb, hogy valódi tétje van: nem csak elméleti tudással segítjük a fiatalokat abban, hogy fejlődjenek, hanem a gyakorlatot is biztosítjuk számukra. Ők készítik nekünk a videós tartalmakat, ők dolgoznak fel számunkra fontos témákat, ezáltal ők azok, akik formálják a Telekom márkát és hatással vannak annak megjelenésére. Ez mindkettőnknek jó: ők profi kreátorokká válnak, mi pedig releváns módon tudjuk építeni márkánkat a fiatalok irányába” - mondta Barna Péter, a Telekom, szegmenskommunikációs-vezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk