2022. augusztus 27-től szeptember 10-ig a horvátországi Splitben mérik össze erejüket a kontinens vízilabda-válogatottjai. A Magyar Vízilabda Válogatott csapatok támogatójaként a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Telekom is ott van a megméretésen, hogy a szurkolók még közelebb kerülhessenek a magyar csapathoz. A cég közösségi média felületein bemutatja mindazt, ami a színfalak mögött zajlik, így a versenyközvetítésekből kimarad. Az M4 sportcsatornán közvetített meccseket pedig a Telekom TV GO segítségével az is nyomon követheti, aki a nyár utolsó napjait kihasználva szabadtéri programot tervez.
Mit eszik egy vízilabdás, hogyan edz és pihen egy ilyen verseny során? Milyen rituálék, szokások vannak a meccsek előtt, és ki a kedvenc sportolójuk a szurkolóknak? A Telekom stábja nemcsak a medence partjáról, de az étkezőasztal mellől is jelentkezik, hogy minél többet megtudhassunk női- és férfiválogatottunk tagjainak uszodán túli életéről. A videós tartalmakat a Telekom Facebook, Instagram és Tiktok oldalán, illetve a Magyar Vízilabda Szövetség online felületein lehet figyelemmel kísérni az Európa-bajnokság ideje alatt.
A Telekom célja, hogy saját eszközeivel hozza közelebb a nézőkhöz a sportolókat, növelje a vízilabdasportág ismertségét és kedveltségét, és osztozzon a szurkolás örömében minden hazai sportkedvelővel. „A Telekom a magyar sportélet elkötelezett támogatója és egyben a magyar szurkolók partnere is. A digitalizáció lehetőségeit felhasználva igyekszünk közelebb hozni a szurkolókhoz a sportolókat, és a szurkolókkal való kapcsolódást egy új szintre emelni, hogy közösen tudják megélni a küzdelem nagy pillanatait. Most a magyar vízilabda-válogatottal utazhatunk képletesen a kontinensviadalra, az exkluzív tartalmak pedig segítik, hogy a közös szurkolás még élménydúsabb legyen” – mondta el Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
Vári Attila, a Magyar Vízilabda Szövetség elnöke örül, hogy a Telekom révén még közelebb kerülhetnek a szurkolók a játékosainkhoz, miként fogalmazott: „A hazai világbajnokságon is tapasztalhattuk, mennyire népszerűek a sportolóink, éppen ezért örömteli, hogy az Európa-bajnokság során sikerül őket még jobban megismertetni a rajongókkal. A profi sporthoz már ez is hozzátartozik. Mindkét csapatunk játékosai méltóak arra, hogy népszerűsítsük őket.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk