Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 21.

Környezetvédelmi fotós versenyt rendez a Nikon

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nikon által támogatott The Environmental Photographer of the Year versenyre 2022. augusztus 31-ig lehet jelentkezni, és minden korosztály számára ingyenes. A világ minden tájának profi és amatőr fotósait egyaránt arra bíztatjuk, hogy küldjék be a leginkább törekvő, megindító és lebilicselő környezettel kapcsolatos alkotásaikat. A fődíj győztese 5000 £ pénzjutalomban részesül, valamint interjút készítenek vele a CIWEM környezetvédelmi magazinjában, profilt hoznak létre számára a WaterBear weboldalán, és kiemeljük a Nikon Europe weboldalán.

A Nikon‘s Young Environmental Photographer of the Year (a Nikon év fiatal környezetvédelmi fotósa) díj a legjobb környezetvédelmi fotográfiákat mutatja be a 21 éves és fiatalabb fiatal fotósok lencséjén keresztül. A győztes egy Z sorozatú tükör nélküli fényképezőgépet és két szabadon választott NIKKOR Z objektívet kap.

Az idei versenyben négy díjkategória is van, a résztvevők a következő kategóriákban versenyeznek 1000 £ pénzdíjért: 

  • A „Vision of the Future” (A jövő víziója) díj a jövő környezetének inspiráló vagy elgondolkodtató értelmezéséért a fotós lencséjén keresztül elmesélve
  • A „Recovering Nature” (Gyógyuló természet) díj a természet gyógyulási képességét bemutató képekért, valamint a természetet a szakadék széléről visszahozó innovatív természetalapú megoldások és természetvédelmi kezdeményezések példáiért
  • A „Keeping 1.5 Alive” (1,5 alatt maradás) díj a globális felmelegedés megfékezésének sürgősségét hangsúlyozó, cselekvésre összpontosító fotókért
  • Az „Adapting for Tomorrow” (Alkalmazkodva a holnaphoz) díj olyan képekért, amelyek azt mutatják be, hogy a közösségek és a természet hogyan tudnak együtt élni a változó környezetünk hatásaival

Stefan Maier, a Nikon Europe marketingigazgatója szerint: „Márkánk céljának központi eleme, hogy képessé tegyük a fotósokat és videósokat arra, hogy valóra váltsák kreatív elképzeléseiket, és megmutassák azt, ami szavakkal nem fejezhető ki. A Nikon az elmúlt évszázad során számos fontos történet középpontjában állt, és mivel az éghajlatváltozás és a környezetvédelem korunk legfontosabb történetei közé tartozik, örömmel támogatjuk ezt a hihetetlen díjat a CIWEM és a WaterBear mellett.”

Terry Fuller, a CIWEM vezérigazgatója szintén így nyilatkozott a díjról: „Fontos, hogy bemutassuk a fejlődés, a szegénység csökkentése, az egyenlőség, a biztonság és az éghajlatváltozás elleni fellépés összefüggő jellegét, valamint azt, hogy a társadalom minden szektorának példátlan erőfeszítésére van szükség korunk meghatározó kérdéseinek megoldásához. Ennek nincs hatásosabb módja, mint a fényképezés egyetemes nyelve. A CIWEM elkötelezett amellett, hogy a 2022-es EPOTY verseny kihívások elé állítsa és inspirálja az objektív előtt és mögött állókat.”

Sam Sutaria, a WaterBear stratégiai és fejlesztési alelnöke: „A WaterBear büszke arra, hogy második éve együttműködik a CIWEM-mel és a Nikon Europe-pal, hogy a tehetséges fotósok lencséjén keresztül még inkább reflektorfénybe helyezze a környezetvédelmi történeteket. A fotóipar jelentősen megváltozott az elmúlt évtizedben, de a nagyszerű történet elmesélése még mindig az első számú kritériuma a győztes fotónak, amely megragadja a közönség szívét és elméjét szerte a világon.”

További információért és a versenyre való jelentkezésért látogasson el a www.epoty.org weboldalra. A pályázatra való jelentkezések 2022. augusztus 31-én zárulnak, a nyerteseket pedig 2022. november 24-én hirdetik ki.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk