Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 22.

Koncertekkel kampányol a Yettel

A Yettel új kampánya július 13-án indult social megjelenésekkel, majd három bemutatkozó koncerttel folytatódik és még rengeteg meglepetést tartogat egészen októberig. 

A koncertek időpontja és helyszíne: 

  • Július. 27.: KACAJ és Punnany: Pécs, Tettyei romok
  • Augusztus 2.: Perrin és Majka: Ózd, Digitális Erőmű
  • Augusztus 3.: The Pontiac és Margaret Island: Balaton, Kőröshegyi levendulás

Kampánycél

A Yettel szerint a kiegyensúlyozott élet egy jobb élet. A tavasszal bevezetett márka célja az volt, hogy a legszélesebb célközönség számára tegye kézzelfoghatóvá a fő üzenetét. Ezért választotta a zenét, ami hitük szerint a leguniverzálisabb nyelv.

A kampány fő üzenete   

Legyen a nyár tehetségtől hangos! Hangoljuk össze a Yettel hálózatán a tehetséget a hírnévvel, a helyi bandákat az országos közönséggel!

Kreatívkoncepció

Aki tehetséges, találja meg a közönségét! Ezért jött létre a Yettel Stage, amire felállhat, aki sikeres és az is, aki most tart a hírnév felé.

Egy formabontó zenei kampányban Majka, a Punnany Massif és a Margaret Island visszatér a gyökereihez és bemutat egy általuk felfedezett, rátermett, de a széles közönség számára eddig még ismeretlen zenekart. Helló Ózd, helló Pécs, és helló Balaton, itt van az újonc Perrin, a The Pontiac és a Kacaj, hogy megismertessék magukat a nagy kedvencek rajongóival a különleges, zárt körű koncerteken éppen ott, ahonnan minden indult. Mindezt olyan helyszíneken, amelyek hitelesen illeszkednek a zenekarok mondanivalójához és bár régóta szerettek volna, eddig még játszhattak ott.

Dolezsai Gergely, a Yettel márka-és marketingkommunikációs igazgatója elmondta: „A Yettel legfőbb törekvése, hogy szolgáltatásai révén segítsen az embereknek egyensúlyt teremteni az élet különböző területein – a zene pedig egy kiváló eszköz arra, hogy egyensúlyt hozzon a mindennapjainkba. A Yettel Stage megmutatja, mire képes a telekommunikáció azáltal, hogy összeköti a tehetséget a hírnévvel, a friss zenekarokat az új közönségével, a digitalizációt pedig a személyes találkozás varázsával.”

Mitter Szabina, a Yettel marketingkommunikációs menedzsere hozzátette: „A nagy zenekarok hisznek a kicsik tehetségében, mi pedig abban hiszünk, hogy együttes erővel országos ismeretséghez segíthetjük őket a digitális eszközök és az elismert zenei alkotók tapasztalata által. Ennek pedig bárki részese lehet akár a telefonján néz bele a Yettel Stage tartalmaiba,  akár eljön az ingyenes koncertekre.”

Érdemes résen lenni, mert igazi nagy dobásokkal készül még a Yettel Stage a következő hónapokban. Annyit ígér a márka, hogy még ennél is hangosabb lesz a kampány az ősz során.

Érdekesség, behind the scenes:

A felkért bandák régi vágyaikat váltották valóra azzal, hogy szülővárosuk közelében, kedvenc helyeiken koncertezhetnek. És ellentétben a tehetségkutatókkal, most nem zsűriként választották ki a felkarolt csapatokat, hanem kifejezetten azt kértük, hogy olyanokat javasoljanak, akikkel szívesen állnak egy színpadra, mert érzik bennük a potenciált és a legjobbat akarják nekik.

Alkotók listája

Megrendelő: Yettel

  • Chief Commercial Officer: Mohamed ElSayad
  • Director of Brand and Marketing Communication: Dolezsai Gergely
  • Brand Group Manager: Bölöni Olga
  • Brand Activation Manager: Mitter Szabina
  • Content Marketing and Social Media Group Manager: Verik Orsolya
  • Social Media and Digital Content Creative: Madar Csaba Dániel
  • Marketing and Media Reporting Senior Consultant: Nemes Rita
  • Instore Development Manager: Vörös Gergő
  • Communications Expert: Zsadon Sára

Kreatívügynökség: Artificial Group

  • Head of Creative Management: Haberland Attila
  • Creative Director: Horváth Gergő
  • Creative Group Head: Erdei Zsófi
  • Creative Crew: Kovács Nóra Judit, Gróf, Puskás Marcell, Baranyai Barna, Horváth Henrik, Nagy Dani, Győrik Ági, Viniczai Csenge, Simon Dániel, Lázár Bence, Benedek István
  • Account Director: Kaszta Imola
  • Senior Account Manager: Dibák Flóra, Barta Lilla
  • Account Manager: Maly Dorottya
  • Junior Account Manager: Zeller Doroti
  • Social Crew: Gulyás Lídia, Pál Zorka
  • Digital Account Director: Pusztai Zsófia
  • Digital Accounts: Takács Bence, Horváth Luca
  • Head of Production: Englert Zsófi
  • Production Manager: Pozsgai Vivi

Rendezvény: We Love Kreatív

  • Head of Event: Erdélyi Zoltán
  • Event Director: Király Ádám
  • Visual director: Karcis Gábor
  • Art director: Szentesi Manó
  • VJ, Animation: Soós Viktória
  • Account Manager: Szatmári Evelin 
  • Account Manager: Vadász Ildikó
  • Project Manager: Kiss Dániel
  • Project Manager: Frecska Judit

PR ügynökség: Noguchi

  • Adravecz-Laufer Flóra, senior account manager
  • Juhász Fanni, account manager

(Borítókép forrása: Yettel @ Facebook)

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk