Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 19.

Kiállítást támogat a Mastercard

Idén különleges kiállítás keretében mutatja be a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagj, a Mastercard a korábbi évek érzékenyítő kampányaihoz készült alkotásokat. A tárlat célja, hogy felhívják a figyelmet olyan társadalmi problémákra, mint a digitális leszakadás, a szegénység vagy éppen a környezetszennyezés.

A Könyves Magazinnal 2020-ban indított kampányban 20 jelentős kortárs író (mint például Tóth Krisztina vagy Krusovszky Dénes) készített szövegeket a Budapest Street Photography Collective fotósainak képei alapján. 2021-ben ezt megfordítva: a Magyar Fotóművészek Szövetségének 21 rangos fotóművésze adott képeket az írásokhoz. Idén a Jurányi Produkciós Közösségi Inkubátorházzal együttműködve tizenkét alkotáspárt (fotó és szöveg) emeltek át a digitális térből a fizikai valóságba. Július 18-tól először a Budapest Parkban rendeznek kiállítást, ahol megtekinthetőek lesznek a fotográfiák és bele lehet olvasni a hozzájuk tartozó írásokba is.

A kiállítás azért lesz igazán különleges, mert minden alkotáspár mellett megtalálható lesz egy QR- kód, melynek beolvasásával hangjáték formájában saját mobiljukon is meghallgathatják az írásokat a látogatók. A tizenkét szövegből ugyanis Vinnai András rendezésében hangjátékokat is készítettek a Jurányi Ház olyan neves színművészeinek előadásában, mint Bata Éva, Formán Bálint, Sipos Vera, Szabó Zoltán, Takács Kati, Ficzere Béla, Jankovics Péter és Szakács Zsuzsi. Ezek a felvételek meghallgathatók a kiállításon a QR-kódok beolvasásával, vagy akár a projekt weboldalán.

„A Mastercard évek óta elkötelezett támogatója a kortárs magyar kultúrának, ezért büszkék vagyunk arra, hogy az érzékenyítő programunk keretében létrejött kimagasló színvonalú alkotásokkal hívhatjuk fel a figyelmet néhány égető társadalmi problémára” - mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Ez a kiállítás innovatív módon hozza közelebb a látogatót az alkotásokhoz, és talán jobban elgondolkodunk napjaink válaszra és megoldásra váró kérdésein, problémáin. “

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk