Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. március 27.

K&H: sok lakástulajdonos lépett

Új lehetőséget hozott az idei év a magyarországi lakásbiztosítási piacon. Korábban az adott biztosítást annak évfordulójakor lehetett lecserélni vagy újrakötni, egy új szabályozás szerint azonban ezt az idei évtől kezdődően márciusban is megtehetik a lakásbiztosítással rendelkezők.

Nagy az érdeklődés

„Eddigi tapasztalataink szerint, a lakásbiztosítási kampány keretében számos esetben a meglévő szerződések átdolgozására, vagy újrakötésére került sor, ezekben az esetekben a biztosítási összegek aktualizálása is megtörtént, ami a kampány egyik fő célja is egyben” - mondta Kaszab Attila, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H nem-életbiztosítási vezetője. Hozzátette: „A márciusi kampány első három hetében az új kötések száma nagyjából a tavalyi év közel 8 hónapjának átlaga. A fokozott érdeklődést mutatja az is, hogy a lakástulajdonos általi felmondások vagy átdolgozások száma március első három hetében elérte a tavalyi teljes év 75 százalékát.”

Mennyibe kerülnek a lakásbiztosítások

Kaszab Attila beszélt arról is, hogy az újonnan megkötött lakásbiztosításoknál érdemes megnézni, hogy milyen kiegészítő biztosításokat lehet kötni, amelyek speciális esetekre nyújtanak kártérítést. Példaként említette az áramszünet esetén a mélyhűtőben esetlegesen megromló élelmiszerek árának megtérítését vagy nagyobb értékű háztartási gépek fizikai sérülésére vonatkozó fedezetet.

A kampány eddig eltelt időszakában a K&H-nál lakásbiztosítást kötő ügyfelek nagyobb arányban választották a banki díjfizetési módokat. "Ez amellett, hogy a kampány pozitív hozadéka, összhangban van a K&H digitalizációs törekvéseivel is" - fogalmazott a szakember.

Szintén az utóbbi évek digitalizációs fejlesztéseinek köszönhetően ma már a lakásbiztosítást a K&H mobilbanki applikációjában is meg lehet kötni. Az esetleges károk bejelentését pedig gyorsan, online meg lehet tenni - tavaly már a kárbejelentések 86 százaléka ezen a platformon történt. A lakásbiztosítási ügyfelek számára lényeges lehet az is, hogy a K&H a 100 ezer forint alatti káreseteknél úgynevezett szemle nélküli kárelbírálást is nyújt, ebben az esetben a károsultak nagyon gyorsan, szinte azonnal hozzájuthatnak a kártérítéshez.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk