Múlt héten sikeresen elindult a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H mobilbankjának legújabb szolgáltatása, amelyen keresztül országszerte közterületi és zárt helyi parkolásokat lehet indítani és leállítani. A parkolási díjat a tervezett időszakra előre kell kifizetni. A fizetés a mobilbankon belül történik, ahol kiválasztható, hogy az elérhető kártyák közül melyikről történjen a fizetés. A kijelölt időn belül manuálisan leállított parkolást arányosan visszatéríti a bank a le nem parkolt összeg erejéig, amit jóvá is ír a számlán a leállítás után. “Folyamatosan keressük azokat a területeket, lehetőségeket, ahol többletszolgáltatást tudunk kínálni ügyfeleinknek, olyan innovációkat, amikkel fokozhatjuk az ügyfélélményt. A mobilitás az egyik ilyen terület, így most már a tömegközlekedésben kínált mobiljegy után az autós közlekedés egy fontos részére is kínálunk megoldást” - mondta Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.
Hogyan lehet parkolni a szolgáltatással?
A parkolás elindítása rendkívül egyszerű: első lépésként a mobilbanki belépést követően a K&H+ parkolás funkcióra regisztrálni kell, elfogadva az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót, majd a parkolás ikonra kattintás után a felhasználónak rögzítenie kell a rendszámát és a számlázási címét.
Ezek után a helymeghatározás funkció vagy a térkép nézetben történő zónakijelölés segítségével lehet kiválasztani a releváns zónát, majd megadni a parkolás hosszát és elindítani a parkolást.
Utolsó lépésként már csak ki kell választani, hogy melyik K&H kártyáról vonják a parkolási díjat.
Okosparkolás minden módon
A szolgáltatás a lejáró parkolásról push-notification figyelmeztetést küld 15 perccel a lejárat előtt, illetve amikor befejeződik a parkolás. A futó parkolásokat a K&H+ főoldal tetején lehet nyomon követni, illetve leállítani. Lehetőség van zárt téri parkolásra is: ebben az esetben a behajtáskor kapott jegyen található jegyszámot szükséges beírni a szolgáltatás „jegyszám” nevű mezőjébe, kifizetni a parkolást, kihajtáskor pedig az adott parkoló szabályainak megfelelően kell eljárni.
A K&H mobilbankjába integrált parkolással lehet üzemidőn, vagyis díjköteles időszakon kívül is parkolni: ilyenkor a parkolás csak a díjköteles időszak kezdetén indul el.
A K&H+ főképernyője tetején találhatóak az aktív parkolások, ahol megtekinthetők a parkolás részletei, és itt lehet leállítani azt. Ha a felhasználó időközben nem állítja le manuálisan a parkolást, akkor az az indításnál kijelölt időtartam után automatikusan leáll.
K&H+ beállításokban elérhető számlázási adatok menüpontban lehet a számlázási adatokat módosítani, valamint magánszemély és vállalati számlázási címet is meg lehet adni. Az autó adatait a K&H+ beállításokban „parkolás”, azon belül „járműveim” menüpontban lehet módosítani.
Több mint mobilbank
A K&H+ jelenleg 222 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik, a parkolás funkció a harmadik szolgáltatás, ami túlmutat a hagyományos bankolási funkción, amit a mobilbank kínál. A kártyás vásárlások utáni pénzvisszatérítést kínáló K&H visszapénz 148 ezer regisztrálója közül 76 ezren már igénybe is vették, 38 500 tranzakció révén összesen 64 millió forint landolt az ügyfelek számláján, havonta átlagosan 9400 új regisztráló ismeri meg a szolgáltatást. Rendkívül népszerű a közlekedési mobiljegy szolgáltatás is, 541 ezer sikeres tranzakciót hajtottak végre a bevezetése óta: a legnépszerűbb a BKK vonaljegye, amelyből 124 ezret vásároltak a felhasználók.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk