Hála a digitális megoldásoknak, az utóbbi években jelentősen egyszerűsödött a kkv-k adminisztrációja. Ilyenek a bankszámlával összekapcsolható online számlázók, amelyekkel már automatikusan történik a beérkező utalások és a számlák párosítása, a mobiltelefont bankkártyaelfogadó terminállá formáló softPOS megoldás, vagy az online számlanyitás és az e-posta.
A digitális megoldásokban rejlő lehetőségeket a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H több mint 115 ezer kis- és középvállalkozói ügyfele is látja: szinte mindegyikük rendelkezik valamilyen elektronikus csatornával, amelyet döntő többségük napi rendszerességgel használ is. A kimenő utalások közel 99 százalékát elektronikus úton hajtják végre, a mobilbankot pedig már 68 ezren használják közülük, főként átutalásra, a számlatranzakciós történet ellenőrzésére és a kártyalimitek átállítására.
Újabb mérföldkő a digitalizációban
A kkv-knak immár saját virtuális pénzügyi asszisztensük is lehet, ráadásul ingyen. Kate, a K&H mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztense tavasztól ugyanis elérhető a kkv-ügyfelek számára is. A K&H 2022-ben elsőként a lakossági ügyfeleknek tette elérhetővé az új technológiát. 2023 őszére pedig Kate-nek (és fejlesztőinek) sikerült eljutniuk arra a szintre, hogy a digitális pénzügyi asszisztens már beszédhanggal adott átutalásokat is végrehajt. Ez a megoldás rendkívüli mértékben megkönnyíti és felgyorsítja a bankolást. Nincs szükség a funkciók közötti keresgélésre, elegendő megkérni Kate-et, hogy rögzítsen be egy utalást, vagy mutassa meg a PIN-kódot, esetleg állítsa be a bankkártyához tartozó készpénzfelvételi limitet, vagy szükség esetén tiltsa le a bankkártyát. Miután Kate rögzítette az ügyfél kérését, már csak a megszokott módon jóvá kell hagyni a megbízásokat. A K&H-nak azoknak az ügyfelei, akik lakossági számlájuk kapcsán már találkoztak Kate-tel, vállalkozói profiljukban ugyanúgy számíthatnak Kate segítségére mint, ahogy azt megszokták már a lakossági ügyek intézésekor.
Kate a nemzetközi piacon is a legkorszerűbb technológiák közé tartozik: van személyisége, rögtön a nyitóoldalon elérhető, nem csak végrehajtja az utasításokat, de szükség esetén végig is vezeti az ügyfelet a folyamaton. Személyre szabott üzeneteket is tud küldeni, valamint szabadszavas megfogalmazásokat is lehetővé tesz és megért.
A K&H tavasztól fokozatosan elérhetővé teszi Kate, a digitális pénzügyi asszisztens szolgáltatásait valamennyi, mobilbanki applikációval rendelkező vállalkozói ügyfele számára is. Ezzel lehetővé válik, hogy a kkv-tulajdonos a lehető legkönnyebben kezelje pénzügyeit, idejét és energiáját pedig elsősorban vállalkozása fejlesztésére tudja összepontosítani.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk