Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 02.

K&H: Egyre többen kötnek biztosítást mobilon keresztül

A múlt év során az egy évvel korábbihoz képest 63 százalékkal több biztosítást kötöttek a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H mobilbankjában az érintettek.

Ebben jelentős szerepe volt annak, hogy a kockázati életbiztosítás a múlt év elejétől vált elérhetővé. Jelenleg már minden ötödik életbiztosítást mobilbankban kötnek az ügyfelek. Emellett a mobilbankos csatorna szempontjából kedvező eredmény az is, hogy a digitálisan megkötött életbiztosítások átlagdíja 6 százalékkal meghaladja a személyes közreműködéssel megkötött szerződésekre jellemző értéket.

Székely Pálma, a K&H értékesítés és életbiztosítás üzletágának vezetője elmondta, hogy a többi biztosítás esetében is egyre népszerűbb a mobilbankos megoldás. 2023-ban a K&H mobilbankban 35 ezer forintos éves átlagdíjjal megkötött lakásbiztosítások esetében az előző évhez képest 20 százalékos növekedés történt a kötések számában. A 62 ezer forintos átlagos díjjal megkötött kötelezőknél 21 százalékos, a 6 ezer forintos átlagot mutató utasbiztosításoknál pedig 64 százalékos bővülést könyvelhetett el a pénzintézet. “Azt látjuk, hogy sok ügyfélnél már kézenfekvő a mobilos ügyintézés és a jövőben még nagyobb teret nyerhet a digitális, akár webes, akár mobilbankos alternatíva” – tette hozzá a szakértő.

Az online megoldás a lakáskár-bejelentéseknél is fölényben van: míg 2022-ben az esetek 80 százalékát nyújtották be ilyen formában, 2023-ban ez az arány már 86 százalékra emelkedett.

Székely Pálma azt is elmondta, hogy a káreseményeknél nagyon fontos az alapos dokumentáció, valamint a káreseményről való pontos tájékoztatás. Ez – a mobilbank és a webes ügyintézés mellett – jelentősen meggyorsítja a kárrendezési folyamatot.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk