Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 28.

K&H: amikor a bank fizet az ügyfélnek

A banki mobilapplikációk világszerte egyre inkább abba az irányba fejlődnek, hogy messze több megoldást kínáljanak felhasználóik számára, mint amit hagyományos banki szolgáltatáson értünk. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H mobilbankjába egyebek között beköltözött a biztosító is. Az egyre szaporodó funkciók között a felhasználók könnyebb eligazodását és ügyintézését segíti Kate, a digitális pénzügyi asszisztens is, akivel immár beszéddel is lehet kommunikálni, egyebek között forintátutalást kezdeményezni.

A mobilbankok másik fejlődési iránya, hogy olyan, hagyományosan nem pénzügyi szolgáltatásokat is nyújtanak, ami első pillantásra talán meglepő, másodikra azonban igen kényelmes. A K&H mobilbankjában a K&H+ funkciókra immár több mint 200 ezren regisztráltak, ami a digitálisan aktív ügyfelek több mint harmada.

A K&H+ funkció keretében lehet mobiltelefonszámlát feltölteni és csekket befizetni, de ezek a szolgáltatások még közel állnak a hagyományos banki tevékenységhez. Ami talán kicsit meglepő, de mindenképpen a jövő fejlődési irányát jelzi, hogy a K&H+-ban helyi és helyközi tömegközlekedési járatokra is lehet menetjegyet venni. Ezekből a 2020 őszi bevezetés óta eltelt időszakban félmillió kelt el. A tömegközlekedési mobiljegyek terén a legnépszerűbb városok Budapest, Debrecen és Miskolc. A bankszakma ezt, a tradicionális banki tevékenységtől eltérő szolgáltatásfajtát „beyond banking”-ként emlegeti, és várhatóan a mobilbankokba egyre több ilyen funkció épül majd be.

A vásárlással pedig még jól is lehet járni. Aki ugyanis aktiválja a K&H visszapénz funkciót, az a különféle ajánlatok alapján költéseinek egy részét visszakapja a banktól. A K&H visszapénz 2023 novemberi bevezetése óta regisztrált 127 ezer K&H-ügyfél közül immár 60 ezren aktiválták a pénzvisszatérítési funkciót, és közel felük már jogosulttá is vált visszatérítésre. A bevezetés óta a K&H összesen mintegy 45 millió forintot írt jóvá ügyfelei számláján vásárlásaik után.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk