Egyértelmű üzenetet küldtek a bankszámlások arról, hogy mennyire nyitottak a digitális megoldásokra. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H tavaly februárban tette elérhetővé az online bankszámlanyitást, mostanra pedig “elindult” az ötvenezredik elektronikus csatornán kötött bankszámla is.
„Ez az eredmény felülmúlja a várakozásainkat, kicsit későbbre vártuk az ötvenezres mérföldkövet. Úgy tűnik, hogy az online elérhető banki szolgáltatásokra fokozódik az igény. Ezt mutatja az is, hogy tavaly február óta az online bankszámlanyitók több mint 28 ezer bankkártyát digitalizáltak, vagyis az érintettek több mint fele, 55,2 százaléka tette be virtuálisan az okostelefonjába, így NFC-s okostelefonnal vagy okoseszközzel is tudnak fizetni” – mondta Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője. Hozzátette: “Ma már a K&H több mint 600 ezer ügyfele számít digitálisan aktívnak, ők azok, akik rendszeresen használják az elektronikus szolgáltatásokat.”
A bankszámlájukat online nyitó ügyfelek eleve “vevők” a digitális szolgáltatásokra, amelyek palettáját folyamatosan szélesíti a K&H. Ennek köszönhető többek között az is, hogy az Apple Pay 2019-es bevezetése után a magyar piacon elsőként a K&H-nál vált elérhetővé tavaly áprilistól a Google Pay, majd 2021 őszén a Garmin Pay, idén tavasszal pedig a Xiaomi Pay okostelefonos fizetési alternatíva.
Az online szolgáltatások ráadásul hozzájárulnak a K&H fenntarthatósági törekvéseihez, hiszen például az online bankszámlanyitásokkal rengeteg papír megtakarítható. Ez is szerepet kapott a látványos eredményeket jelentő “papírstatisztikákban”: a K&H tavaly 5,9 millió nyomtatott oldallal kevesebbet használt, mint 2015-ben.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk