A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco Otthonról szolgáltatása tavaly ünnepelte 10. születésnapját. Az online rendelés és házhoz szállítás lehetősége ma már több mint 870 település 2,7 millió otthona számára érhető el. A Tesco 10 ezer forint feletti kosárérték esetén most két hétig ingyenessé teszi számukra a kiszállítást, alacsonyabb rendelési érték esetén pedig mindössze 750 forintos díjat számol fel. Az akció a 2024. február 15. és 29. között leadott és kiszállított rendelésekre vonatkozik.
A Tesco munkatársai a rendelési tételeket összekészítő áruházakból egészen az otthonok ajtajáig viszik az online, hipermarket árakon vásárolt termékeket a kiválasztott, akár egyórás időintervallumban. Ha azonban valaki nem szeretne otthonra rendelni, az Átvételi Pontok egyikére is kérheti az összekészített csomagot, akár a szállítási területen kívül is. Így elég csak odagurulni például munka után, a kollégák pedig segítenek a bepakolásban.
Aki esetleg február utolsó napján kapna észbe, és nem szeretné elszalasztani az ingyenes házhozszállítási lehetőséget, Aznapi Kiszállítással még kihasználhatja az akció nyújtotta előnyöket. Ilyen esetben reggel 9 óráig leadott rendelés esetén legkorábban a 14 órától elérhető szabad idősávokra kérhető a kiszállítás, míg 13 óráig elküldött bevásárlás esetén a legkorábbi szabad idősávok a 18 és 22 óra közöttiek lehetnek.
„Munkatársaink mára szerte az országban 33 áruházunkban készítik össze az online rendeléseket ugyanolyan gondossággal válogatva az árucikkeket, mint ha vásárlóink maguk pakolnának be a kosarukba. A Tesco Otthonról webes, illetve mobilapplikáció felületén több mint 12 ezer termék közül lehet választani friss élelmiszertől a kisállat-felszerelésekig, s mindezt hipermarket árakon tehetjük meg. Ha pedig ez sem lenne elég, számos egyéb kedvezménnyel segítünk a háztartási költségek beosztásában, beleértve mintegy 600 árgaranciás, heti mintegy 20 bombaáras és rengeteg Clubcard-áras termékünket. A Tesco Clubcarddal rendelkezők pedig automatikusan megkapják a rendeléseik után járó pontokat, ha Clubcard-számukat hozzáadják Tesco Online felhasználói fiókjukhoz. Remélem, hogy hamarosan induló akciónkkal még többen tapasztalják meg a kényelmes és olcsó bevásárlás élményét” – mondta Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója.
A Tesco Online Club tagjainak a kampányidőszakon kívül sem kell kiszállítási vagy átvételi díjat fizetniük, ráadásul akár 4 héttel előre is rögzíthetik rendelésüket. A Tesco Otthonról szolgáltatás 2013-as indulása óta az áruházlánc több mint 5,5 millió online rendelést teljesített, a legtöbbet a budaörsi, illetve a budapesti Bécsi úti és Megaparkban lévő üzleteiből. A legnépszerűbb rendelési tételek toplistáján szerepel az ásványvíz, a pékáruk, a tej, a banán és az uborka.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk