Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 16.

Két év után újra lesz ValóVilág

Ne nézd, ha nem szereted a kampánybejelentőket! De ha mégis érdekel, akkor néhány sorban összefoglaljuk, hogyan is született meg a ValóVilág új évadának kampánya.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

Az RTL új kampánya 2022. november 1-20. között fut OOH, TV, Print, online és social media felületeken.

Kampánycél

Két év után tér vissza a képernyőkre az RTL egyik legrégebb óta futó brandje, a valóságshow szótári megfelelője: a ValóVilág. A kampánnyal éppen ezért nem is lehetett más célunk, mint közterületi és print hirdetésekkel, valamint online és videós megoldásokkal felhívni a műsor iránt érdeklődők figyelmét a 11. széria érkezésére. Mindemellett a szokásosnál is fontosabb cél volt egy igazán figyelemfelkeltő kampány megalkotása, hiszen ez az első műsorkampánya a hamarosan megújuló RTL KETTŐ csatornának, amely már az RTL United arculatban valósul meg.

A kampány/reklám fő üzenete

A műsor nem árul zsákbamacskát, csak azt, mi lényege: ahogyan a korábbi évadokban láthattuk, most is 14 ember költözik be az utolsó csempéig bekamerázott villába, hogy aztán több hónapon keresztül a TV-nézők szemei láttára éljék a mindennapjaikat. A show dramaturgiai ívét ugyan a kiválasztások, a kihívások és párbajok adják, de a valódi izgalmakat a különböző karaktereknek, a játékosok közötti konfliktusoknak, az emberi kapcsolatoknak, a szerelmi szálaknak és a taktikázásnak köszönhetően élheti át a néző. Aki nézi, pontosan emiatt nézi, aki meg nem nézi, az pontosan emiatt nem nézi. Éppen ezért, mi előre szerettünk volna ezt tisztázni, és szólni, hogy kiknek is ajánlott nézni a ValóVilágot.

Kreatív koncepció

Talán mindenkinek megvan az a jelenség, amikor emberek kommentsorokat töltenek meg azzal, hogy egy-egy celebről, sorozatról, műsorról vagy bármiről leírják, miért nem szeretik, miért tartják rossznak, idegesítőnek azt a valamit vagy valakit. Aztán mégis ugyanúgy követik tovább az adott tartalmat, pedig mennyivel könnyebb lenne egyszerűen nem nézni azt. Ezen attitűd erősen jellemző a műsor célközönségére, ezért is döntöttünk úgy, hogy a fordított pszichológia eszközét használva erre építjük fel a kreatív koncepciót: előre elmondtuk a nézőknek, hogy milyen esetekben semmiképp se nézzék a műsort. Közben nemcsak elárultuk, mire számíthatnak, akik mégis leülnek a TV-k elé, hanem még egy kis provokáció is belefért a hatalmas “NE NÉZD…” felirattal. Ezt a kreatív irányt követi a műsor promo spotja is, mely videós formátumnak megfelelően vizualitásában ugyan eltérő, de üzenetében összecseng a kampány többi elemével.

Érdekesség, behind the scenes

Az ágyban fekvő pár nem pont így nézett ki a vv11_v1.psb verzióban, de aztán gondosan betakargattuk, nehogy reklámtörvénybe ütközzön a látvány.

Alkotók listája

Megbízó: RTL

  • Marketing és Kommunikációs Igazgató: Szabó Zoltán
  • Marketing és Kommunikációs Stratéga: Rényi Balázs
  • Marketing és Kommunikációs Kampányvezető: Nikolits Dóra
  • B2C Communication Manager: Böjte Piros
  • Marketing koordinátor: Bérczi Zsombor
  • Digitális marketing manager: Prjevara Csaba
  • Digitális Marketing koordinátor: Hajagos Máté
  • Social media team lead: Szabó Zsolt

Reklámügynökség: Artificial Group - Boutique Creative

  • Head of Creative Management: Haberland Attila
  • Creative Director: Länger Vera
  • Creative Group Head: Kóbor Mátyás
  • Graphic Designer: Szalay Sándor
  • Copywriter: Doman Gergő
  • Motion Designer: Korok Bendegúz
  • Account Director: Tóth A. Bence
  • Senior Account Manager: Szűcs Viktória
  • Junior Account Manager: Kiss Dorottya Réka

Médiaügynökség: dentsu

  • Business Director: Pénzes Réka
  • Digital Account Manager – Programmatic & Digital Direct Buy: Donner Róbert
  • PPC Specialist: Széll Kata
  • Communication Planning Manager: Szarvas János
  • Communication Planning Management Trainee: Szemenyei Cintia

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk