Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 12.

Kényes témát fejteget kampányában a DeflaGyn

A téma rendkívül kényes volt. A reklámozott termékre, az Exeltis Magyarország Kft. által forgalmazott DeflaGyn hüvelygélre olyankor van szükség, amikor egy vizsgálat eredményeként felmerül a méhnyakrák esélye. A készítmény segít a szövetek megnyugtatásában, az időszakos kezelésben, két vizsgálat közötti regenerálódásban.

Kampányunk azokat szólítja meg, akiknél ez a kérdés akutan jelen van. Különösen fontos volt az empatikus, és támogató hangvétel, de ügyelni kellett rá, hogy ne ígérjünk túl. Izgalmas, felelősségteljes és nehéz feladat.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken

A 2022. szeptember 1. és október 31. időszakra időzített online fókuszú kampányhoz választott felületek: programmatic bannerek, google ads, Youtube, Facebook.

Kampánycél

A kampánynak kettős célja volt. Egyfelől a terméket a konkurens terméktől megkülönböztetni, és fókuszba helyezni. Másfelől célunk volt a célcsoport szorongását enyhíteni, csökkenteni. Ez utóbbi miatt kerestünk olyan vizuális motívumokat, amelyekkel könnyen tudnak azonosulni, és a hurráoptimizmus helyett a realista megközelítést választottuk. Ezzel végül – reményeink szerint – a fent körülírt marketing célt is sikerül majd elérnünk a kampánnyal.

A kampány/reklám fő üzenete

Egy bizonytalan vizsgálati eredmény még nem a világvége! Ameddig várni kell a következő kontrollra, addig sem kell tétlenségben gyötrődnöd: tudsz tenni az egészségedért, azért, hogy javíts a helyzeten. Röviden: nem kell ölbe tett kézzel várnod az eredményt.

Kreatív koncepció:

Bár az Effektív-Art alkotói nem ritkán kapnak pharma, vagy medical területről érkező feladatot (mondhatni, hazai pálya), most különleges kihívásban volt részünk. Kerestük azt a képi világot, és verbális megfogalmazást, amely nem rémiszt meg, nem ígér túl, és alkalmas arra, hogy azonosuljon vele a célcsoport, egyben átüsse azt a falat, ami ilyenkor, ebben a megváltozott lelkiállapotban az emberre – okkal és joggal – jellemző. 

A képeken ezért olyan szituációkat mutatunk, ahol a nő valamit éppen nem csinál. Valamit, amit amúgy valószínűleg örömmel tenne. A környezet tökéletes például edzésre, de ő csak a távolba révedő tekintettel ül; minden adott egy kellemes kikapcsolódásra, de hősünk csak bámul maga elé. A kampányszlogen is erről szól: „Másra sem tud gondolni?” Olyan megfogalmazás, amivel hitünk szerint azonosulni tudnak. Ezt a felütést rögtön folytatjuk is, és gyorsan megnyugtatjuk: mindig van lehetőség tenni valamit. 

Ebben a kampányban semmi helye nem volt a reklámszakik által úgy kedvelt iróniának, viccnek, könnyedségnek. A hitelesség, együttérzés, és a megnyugtatás ösvényén kellett igen óvatosan haladnunk.

Alkotók listája 

Megbízói oldal: Exeltis Magyarország Kft.

  • Papi Rebeka Product manager

Ügynökségi oldal: Effektív-Art

  • Prekop Judit copywriter
  • Vörös Botond head of art
  • Sejben Richárd art director
  • Szabó Erika ügyfélkapcsolat
  • Szücs Imre kreatívigazgató

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk