A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann Magyarország környezetvédelmi törekvéseinek köszönhetően az eddig papír alapon is terjesztett akciós magazinjainak nyomtatása megszűnik, helyette digitalis csatornáit és televíziós jelenlétét erősíti a vállalat. Az idei évtől kéthetente megújuló, egységesen 12 napig tartó akciós periódusokkal tervezhetnek a vásárlók, így minden akció könnyebben elérhetővé, jobban tervezhetővé válik. Erre épül a drogérialánc új TV kampánya, amelynek karaktere a hálózat logójára épít.
„A kampányt megelőzően készített felmérésből kiderült, sokan nem tudják, hogy a Rossmann logójában egy kentaur bújik meg” – árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „A ’Ross’ németül tüzes paripát, a ’Mann’ embert jelent, így került ez a mitológiai lény, a kentaur a logónkba. Fontos tényező volt, hogy a kampány karaktere ne csak figyelmességével, elhivatottságával és humorával tűnjön ki, hanem közvetlenül kapcsolódjon a márka arculatához. Mindezek figyelembevételével alkottuk meg a macsó, kissé Jason Momoára hajazó, segítőkész és szorgalmas, CGI technológiával készült kentaurt, az Akciók Hősét.”
A kampány első, teaser szakasza után a napokban került képernyőre a különleges technikával készült, kentaurt “leleplező” reklámfilm, amelynek életre hívásához VFX-es szakembert kért fel a Rossmann a lehető legfigyelemfelkeltőbb, és legprofibb eredmény érdekében .A karaktert CGI segítségével keltette életre a reklámfilmet jegyző stáb.
A főszereplő, Megyeri “Blaise” Balázs, aki Jason Momoa elsőszámú európai dublőre, valamint képzett kaszkadőr, heteken át egy speciális ugrólábbal gyakorolt, hogy a lehető leghitelesebben mutathassa be egy kentaur mozgását a forgatások során.
„Túlzás nélkül állíthatom, hogy rengeteg munka van egy ilyen karakter megalkotásában. Egy élő ló mozgását ültettük át, motion capture (digitális mozgásrögzítés) eljárást alkalmaztunk és olyan, talán apró részletnek tűnő feladatra is külön ember volt, minthogy hogyan mozog pontosan egy ló csontváza, a szebb mozgások, alakdeformációk eléréséhez pedig izomszimulációkat is használtunk. A kentaur testén, a mozgást az élő testtel való összeillesztésen négy ember dolgozott közel három hónapon keresztül, nagyjából ezer munkaórában" - árulta el a készítő, Hassan Elsayed Ashraf (Asi) VFX supervisor. - "Ilyen jellegű reklámot nem csináltak még Magyarországon, külföldi reklámfilmekben is inkább statikus, alig mozgó kentaurok szerepelnek. A projekt nehézségét az adta, hogy az élő felvételen szereplő színész felsőtestéhez tökéletesen kellett illeszkednie az animált 3D-s ló modellnek kinézetben és mozgásban is. Mindezekhez hosszas előkészítő munkára, tervezésre és a mozgások gyakorlására volt szükség Megyeri Balázs kaszkadőr részéről, aki egyébként remekül megoldotta a feladatot."
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk